Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte en virksomhed op til healing

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej
Jeg er uddannet healer indenfor reiki, jeg kunne godt tænke mig at starte min egen virksomhed op.


Er der nogle der har erfaringer indenfor det ?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke Reiki men du bør starte med at finde ud. Af om det er momsfrit. Det kan dit uddannelsessted ved givet sige dig

Jeg har som du forstår ikke erfaring med om man kan leve af det, det tror jeg også afhænger meget af hvor godt man kan få sit budskab ud over rampen
Det er måske bedst først at være ansat et par år for at lære de bedste fif som selvstændig på området

Du vl så sikkert starte som personlig virksomhed (husk ansvarsforsikring mod fejl) og det kan du læse om her https://startupadvisejh.blogspot.com/2018/09/start-af-virksomhed.html og endu mere i letlæst ebog netop for de der stifter ny EMV og vil vide mere om stiftelse, skat, moms, drift, bank - personlige hævnnger/indskud mm - letlæst og små penge, du ser indholdsfortegnelsen her https://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/personligvirksomhed.html 

Venlig hilsen John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Sep 23
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søs :)

Hvor spændende!
Jeg vil klart anbefale dig at starte så småt som muligt - Hvad ville være det "mindste" skridt du kan tage nu og her?

Nogle af de steder, jeg kan forestille mig ville give mening er eks.
- Lav en blog om healing (begynd at indsamle SEO)
- Lav en TikTok
- Begynd at gå til netværk
(vælg kun 1 ting)

Den største fejl jeg ser blandt iværksætter er, at vi vil alt for meget på en gang, og det gør os simpelthen overvældede.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)