Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der har erfaringer med Ecwid kombineret med WIX, Woo eller lignende?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har en webshop kalhojshop.com hos Ecwid. Det er en såkaldt Instant shop, og den står altså alene. Deres SEO muligheder hos Ecwid er dog helt forfærdentlige når man har flere sprog, hvilket jeg har på min shop. Er der nogen der har erfaring med at integrere Ecwid shoppen med WIX eller WOO og dermed fået bedre søgeresultater derefter? Eller har det ingen indflydelse på søgeresultaterne? Jeg vil meget gerne i kontakt med nogen har erfaring med Ecwid i en kombi med WIX eller WOO, for at forstå om det er den løsning jeg skal gå, eller om jeg skal bide i det sure æble og smide Ecwid løsningen ud og starte helt forfra. 

Jeg valgte Ewid fordi det er super nemt, og der er rigtg mange gode funktioner, men det spiller jo ikke rigtigt hvis ikke den indekseres på Google.

Tak, 

Esben

Esben Kalhøj, Letland

Fra Albertslund
Tilmeldt 15. Jul 23
Indlæg ialt: 37
Fra  Digital Monkey Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du flytter din shop til WordPress med WooCommerce, kan du få bedre kontrol over SEO. WordPress har gode værktøjer til at hjælpe din shop med at blive set på Google.

 

Fordelene er:

 

Bedre SEO: Du kan nemt ændre ting, så Google kan lide din shop mere.

Flere muligheder: WordPress kan mere, hvis du vil udvide din shop senere.

God til flere sprog: Det er lettere at have en shop på flere sprog med WordPress.

Vi hos DigitalMonkey.dk kan hjælpe dig med at flytte din shop og sørge for, at alt virker godt. Hvis det lyder interessant, kan vi snakke mere om det.

Link til artikler: 

https://www.ecwid.com/blog/how-to-create-an-online-store-with-wordpress.html#setting-up-your-ecwid-store-on-your-wordpress-website

https://www.ecwid.com/wordpress

 

 

Venlig hilsen,

DigitalMonkey.dk Team

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)