Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrakt til fabrikker?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 23
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle:)

Jeg har brug for jeres gode viden. Jeg skal have produceret et produkt i kina hos en fabrik, produktet er en ske lavet i rustfrit stål. Vi har sendt prototyper lidt frem og tilbage, og skal snart til at aftale den endelige produktion. Her vil jeg gerne vide om det er en god ide at sende dem en kontrakt. Først og fremmest, er det en god ide med en kontrakt? og hvilken kontrakt har jeg brug for hvis der skal sendes en? 

Jeg håber i kan hjælpe mig

Hilsen Karl 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart ja . en kontrakt der beskriver alt der er aftalt - detalje tegning osv og alt aftalt

OM man siden kan bruge den til noget, hvis man bliver snydt, er en anden sag, for du vil næppe føre en sag i Kina ved retten

Det afgørende er, at du har etableret fuldt tillidsforhold - normalt klart bedst ved besøg

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Alt afhængig af hvad jeres produkt skal bruges til, kan der være krav europæiske kvalitetskrav som skal være dokumenhteret, det kunne f.eks være produkter der har fødevarekontakt.  

En kontrakt er alfa omega.  Det danske firma Transporteca har lavet en del videoer om import for amatører. Her kan du høre mere om leverandør kontrakt. 

 

Hilsen

Ravn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)