Er der nogen, der har erfaring med ovenstående? Et firma i netværket har ansøgt om erhvervskonto og er "forhåndsgodkendt"!. Der skal upfront betales 500 GBP. Inden en rådgiver kan tage kontakt. Så tager oprettelse med dansk REG.NR og KONTONUMMER 15 - 20 dage. Vi har i formiddag søgt overalt, Finanstilsynet, Google, mv. Der er ikke dansk CVR. NR., men "dansk" telefonummer. Der skal fremsendes kopi af el-regning/telefonregning, lønsedler for ansatte osv, osv. Der er en afvisningsprocent på 5%. Netværkeren har spurgt til en bekræftelse på, at hvis selskabet kommer ind i de 5%, at så bliver de 500 GBP tilbagebetalt, den er ikke modtaget. Derimod er der kommet en rykker på beløbet! Så inden de 500 GBP måske slippes, så ville det være interessant at høre om, der er aminoer, der kender til ovenstående. Der er også et månedsgebyr på 49 GBP, der skal betales for 12 måneder af gangen. Alle vores lamper blinkede og klokker lød som et klokketårn. |
3S har netop sendt besked til kunder med følgende tekst
Effective 60 days from today, we will no longer be supporting local DKK Local and DKK NemKonto accounts. As a result, your local DKK account numbers will no longer be operational from 02 January 2024
Det er jo ikke samme som Onemoneyway men som jeg ser det, er det nok risiko for at gå samme vej, for der er ingen af dem som er godkendt som andet end e-pengeinstitut
DE har så svaret mig følgende for nogle måneder siden, og jeg TROR let det ender på samme måde, de mister kontonr og så ryger MP tilknytning også, (helt som de ikke fik ok til nets) så jeg ville være forsigtig som du beskriver det - absolut
De skrev
we are working with our correspondent bank to enable NemKonto for our Danish clients, that is a possibility and should be available during the nearer future. The client can either do it themselves or get assistance from their account manager.
Yes, we have many clients that use Mobilepay Business without any issues.
Right now we are unable to support payment auto service, but our development team are looking into it and are in dialogue with Mastercard who purchased the corporate services from Nets about a possible solution.
vh John Hannover