Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook hacket?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever en stigende antal erhvervsdrivende hvis personlige Facebook bliver hacket. Efterfølgende bliver deres navn ændret til Volodymyr Zelensky eller et andet ukrainsk navn, og købt annoncer målrettet USA - eftersom de har en Business Manager tilknyttet deres personlige konto.

Jeg prøver at hjælpe dem, nogle gange med succes. Men det er bedre end at gøre ingenting. I det mindste hjælper jeg med at mindske skaderne - men nogle gange lykkes det også at få rullet det hele tilbage. 

Min fordel er at jeg kan tale flydende hollandsk, og Meta Pro Team har en hollandsk afdeling (de har ikke en dansk afdeling). Det giver mig en urimelig fordel, da der ikke går noget galt i oversættelsen mellem dansk og engelsk.

Så: er din Facebook blevet hacket mens den er forbundet med din Business Manager, så hiv lige fat i mig. Jeg har en indgang som andre danske eksperter ikke har.

Og ellers: Sørg for at din Facebookkonto et godt beskyttet: ændr dit navn sådan at den ikke matcher dit navn jf. CVR.dk. Russerne har nemlig også adgang til den information.

Ring til mig på 70200033 eller mail mig på avh@whatthehack.dk

Venlig hilsen
Albert van Harten
Etisk hacker

What The Hack ApS 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)