Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP SAFT-T FORMAT

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

Jeg begyndete at lave en software til kasseapparater fra udlandet. Alt gik som forventet og jeg kan bruge softwaren.

Jeg fik 7 kunder indenfor 3 månedder, og det er jeg meget glad for, men her kommer problemet...

Mit system mangler " SAFT-T FORMAT" Ifølge det nye lov der skal træde i kræft her i 2024. Det kunne de ikke lave udlandet (Tyrkiet)

Derfor søger jeg en programmør der kunne integreret SAFT-T i mit software. Problemet er den er på tyrkisk :(

Ellers vil jeg gerne have en tilbud på en software der laves efter de nye regler i DK.

Hvis ikke jeg kan lave en af begge dele, så skal jeg tage de 7 kasseapparater retur igen :( som jeg har lovet dem da jeg solgte.

Håber i vil hjælpe..


Venlig hilsen

Deniz





Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 22:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende... ! Har sendt en pm.

Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Deniz,

Vi kan desværre ikke hjælpe med at opdatere dit eget udviklede system med SAF-T format.

Vi kan dog godt hjælpe med noget andet software, som overholder de nye 2024-regler, og som kan installere på din egen hardware.

Du er meget velkommen til at tage fat i mig, og så kan vi finde en super skarp pris til dig :-)

/Søren

[Signaturlink og info udenfor signatur fjernet af moderator]

www.bizsys.dk - økonomisystemer, kassesystemer, indløsningsaftale, BRIK systemer

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 16:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)