Der findes mange. Vores behov er meget begrænset da vi arbejder med få globale kunder det næste års tid. Det vigtigst er, at det er brugervenligst, nemt at navigere i, har gode search funktioner og at alt data kan eksporteres til andre systemer ubesværet. "Det skal ikke kunne svejse under vand". Måske starte med en gratis version og se tiden an? HubSpot var ikke lige os.
Jeg ved ikke om du kan få nogen af dem gratis, men ellers kan du måske betale for 1 måned. Den lille investering er hurtigt tjent hjem i tid når du skal vælge noget så vigtigt som virksomhedens CRM-system.
Hej Så lige din søgning nu. Prøv SkyViewCRM som får megen ros, fordi det er brugervenligt, og vi får megen ros for den gode support. Du kan prøve gratis 14 dage. Hilsen
Jeg vil anbefale at du kigger på Hubspot. Du kan starte gratis og det er rimelig billigt sålænge du kan klare dig med de små pakker. Får du behov for de helt avancerede funktioner, bliver det dog hurtigt dyrt.
Noget at det, jeg godt kan lide ved Hubspot, er at du kan samle al din marketing, salg og service på tværs af kunder i ét system. Det er et utrolig kraftfuldt værktøj, hvis du formår at udnytte det rigtigt.
Der findes mange. Vores behov er meget begrænset da vi arbejder med få globale kunder det næste års tid. Det vigtigst er, at det er brugervenligst, nemt at navigere i, har gode search funktioner og at alt data kan eksporteres til andre systemer ubesværet. "Det skal ikke kunne svejse under vand". Måske starte med en gratis version og se tiden an? HubSpot var ikke lige os.
Tak for gode råd og indspil.
DBH Nils
Du mener ikke HubSpor virker for jer - hvorfor?
Hvad sælger du - papirklips eller atomkraftværker?
Sælger du til personer (enkeltpersoner i virksomheder eller B2C)- contact centric eller account centric altså til grupper af beslutningstagere.
Er det transaktionsalg eller er det noget der tager 24 måneder med mange delbeslutninger
#1 er integration af din kommunikation til kontakten/Firmaet at alle kan finde informationen, og alt det andet er sekundært.
Det letteste system jeg har arbejdet med er SuperOffice men der er et utal af fine løsninger. Systemer som Act er billige og virkelig veludviklede - vil du have data selv, eller betale andre for at have data i uendelighed?
Inden jeg lige skriver alt for meget er jeg nødt til lige at fortælle, at vi altså er Pipedrive-partner. Bare så du ved, at svaret ikke er helt ufarvet.
Vi sælger en B2B-salgsservice. Typisk sælger vi til mindre virksomheder, men beslutningsprocessen kan ofte være både kompleks og lang, da det er en større investering for vores kunder.
De kunder vi arbejder for anvender også Pipedrive. Og det er typisk meget tunge B2B-salgsprocesser.
Leads afhænger af om vi arbejder inbound eller outbound (ofte en kombination). Ved outbound bruger vi LassoX eller NN Markedsdata. Hvis leads generes via kampagner (på eks. LinkedIn og Google), så har vi lavet integrationer med Zapier f.eks. til en WPForms på en hjemmeside eller en Calendly-kalender.
Pipedrive integrerer ret godt til din telefon via app til enten iPhone eller Android. Du trykker bare på et nummer på din deal, så sender den opkaldet til din telefon. Vi sender også mødeindkaldelser ud direkte fra Pipedrive med enten Teams eller Google Meet. Og e-mail integrer, så alle mails kommer direkte ind på din deal - også dem du skriver fra din Outlook.
SMS integrerer dog ikke.
Jeg giver naturligvis gerne en visning af, hvordan vi bruger det, hvis det skulle have interesse :-)