Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket CRM system er bedst, billigst og intuitivt?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 23
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange. Vores behov er meget begrænset da vi arbejder med få globale kunder det næste års tid. Det vigtigst er, at det er brugervenligst, nemt at navigere i, har gode search funktioner og at alt data kan eksporteres til andre systemer ubesværet. "Det skal ikke kunne svejse under vand". Måske starte med en gratis version og se tiden an? HubSpot var ikke lige os.

Tak for gode råd og indspil.

DBH Nils

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hubspot kan alt det du efterspørger. Og er let at starte med, men kan udvikle sig med din vækst.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Af nogle somm er til at finde ud af som er intuitive at bruge kan jeg anbefale at kigge på

Webcrm

OnepageCRM

Jeg ved ikke om du kan få nogen af dem gratis, men ellers kan du måske betale for 1 måned. Den lille investering er hurtigt tjent hjem i tid når du skal vælge noget så vigtigt som virksomhedens CRM-system.

Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 19
Fra  SkyViewCRM Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej
Så lige din søgning nu.
Prøv SkyViewCRM som får megen ros, fordi det er brugervenligt, og vi får megen ros for den gode support.
Du kan prøve gratis 14 dage.
Hilsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil anbefale at du kigger på Hubspot. Du kan starte gratis og det er rimelig billigt sålænge du kan klare dig med de små pakker. Får du behov for de helt avancerede funktioner, bliver det dog hurtigt dyrt. 

Noget at det, jeg godt kan lide ved Hubspot, er at du kan samle al din marketing, salg og service på tværs af kunder i ét system. Det er et utrolig kraftfuldt værktøj, hvis du formår at udnytte det rigtigt. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

New live:

Der findes mange. Vores behov er meget begrænset da vi arbejder med få globale kunder det næste års tid. Det vigtigst er, at det er brugervenligst, nemt at navigere i, har gode search funktioner og at alt data kan eksporteres til andre systemer ubesværet. "Det skal ikke kunne svejse under vand". Måske starte med en gratis version og se tiden an? HubSpot var ikke lige os.

Tak for gode råd og indspil.

DBH Nils

Du mener ikke HubSpor virker for jer - hvorfor?


Hvad sælger du - papirklips eller atomkraftværker?

Sælger du til personer (enkeltpersoner i virksomheder eller B2C)- contact centric eller account centric altså til grupper af beslutningstagere. 

Er det transaktionsalg eller er det noget der tager 24 måneder med mange delbeslutninger

#1 er integration af din kommunikation til kontakten/Firmaet at alle kan finde informationen, og alt det andet er sekundært. 

Det letteste system jeg har arbejdet med er SuperOffice men der er et utal af fine løsninger. Systemer som Act er billige og virkelig veludviklede - vil du have data selv, eller betale andre for at have data i uendelighed?

Tilmeldt 27. Dec 23
Indlæg ialt: 14
Fra  Nordic Sales Force Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Vi har virkelig været glade for Pipedrive. Både da vi var mig og min telefon og til i dag, hvor vi er 23 mand i virksomheden.

Det er virkelig simpelt og nemt at komme i gang. Det kan sættes op på en time - lidt mere, hvis du har data, der skal migreres.

Det koster ikke alverden.
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Jensen:
Vi har virkelig været glade for Pipedrive. Både da vi var mig og min telefon og til i dag, hvor vi er 23 mand i virksomheden.

Det er virkelig simpelt og nemt at komme i gang. Det kan sættes op på en time - lidt mere, hvis du har data, der skal migreres.

Det koster ikke alverden.

Hvad sælger I?

Er det B2C eller B2B, og er det fokuseret på enkeltpersoner eller organisationer med komplekse købsbeslutninger?

Hvordan får I leads?

Hvordan er integration til mobiltelefoner, email, sms... Teams, Zoom, Facetime...

Tilmeldt 27. Dec 23
Indlæg ialt: 14
Fra  Nordic Sales Force Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Inden jeg lige skriver alt for meget er jeg nødt til lige at fortælle, at vi altså er Pipedrive-partner. Bare så du ved, at svaret ikke er helt ufarvet.

Vi sælger en B2B-salgsservice. Typisk sælger vi til mindre virksomheder, men beslutningsprocessen kan ofte være både kompleks og lang, da det er en større investering for vores kunder.

De kunder vi arbejder for anvender også Pipedrive. Og det er typisk meget tunge B2B-salgsprocesser.

Leads afhænger af om vi arbejder inbound eller outbound (ofte en kombination). Ved outbound bruger vi LassoX eller NN Markedsdata. Hvis leads generes via kampagner (på eks. LinkedIn og Google), så har vi lavet integrationer med Zapier f.eks. til en WPForms på en hjemmeside eller en Calendly-kalender.

Pipedrive integrerer ret godt til din telefon via app til enten iPhone eller Android. Du trykker bare på et nummer på din deal, så sender den opkaldet til din telefon. Vi sender også mødeindkaldelser ud direkte fra Pipedrive med enten Teams eller Google Meet. Og e-mail integrer, så alle mails kommer direkte ind på din deal - også dem du skriver fra din Outlook.

SMS integrerer dog ikke.

Jeg giver naturligvis gerne en visning af, hvordan vi bruger det, hvis det skulle have interesse :-)
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)