Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økonomisystem ønskes - hvad skal vi vælge

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er en producererne virksomhed (SMV) inden for design, og efter flere år med E-conomic, lukker nu lagerdelen. Vi har forsøgt os med det nye Rackbeat, men det kan ikke basale funktioner som moms til EU kunder og mener ikke at det er deres opgave at faktureringsdelen fungerer ovre i e-conomic. Den data, som de sender videre er direkte forkert og giver os en masse ekstraarbejde og en stor fejlmargin.
De to programmer taler simpelthen ikke sammen.
Da vi er dybt afhængige af lagerdel og har stort set alle typer kunder, private, ean, engros, one stop moms, leder vi efter et godt stabilt system. Gerne et med indbygget lagerdel - indkøb og hvis det er helt optimalt også gerne CRM. Er der nogen der har nogen foreslag. Der er ikke meget på det danske marked at komme efter. Er taknemmelig for alle foreslag.
Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har tidligere anvendt Dynaccount, tag evt et kig på det. De er ikke så store som e-conomic men yder god support, og jeg ved at netop lager del er forbedret det seneste års tid. Der er også et - dog relativt simpelt - crm system (har jeg dog ikke har anvendt). Alternativt skal I kigge i retning af Dynamics 365 Business Central, der kan i næsten 100% finde en god løsning, men også til en lidt anden pris end e-conomic osv. alt efter hvor vigtig den del er kontra funktionalitet 

 Vh
Henrik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)