Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkøb af aps (spørgsmål)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 24. Aug 19
Indlæg ialt: 22
Fra  Nutritionzone Danmark Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Jeg står også skal igang med et projekt. Jeg vil gerne opkøbe et ApS der har været uden aktivitet i en periode. Jeg har ikke midlerne til at betale kapital på 50.000 derfor vil jeg høre om der var en venlig sjæl herinde der havde et ApS de ikke bruger længere. Alternativt findes der så nogen hjemmesider hvor man kan køb og sælge selskaber til hinanden? Jeg har prøvet og fremsøge men synes ikke jeg kom frem til nogen relevant i den forbindelseSmile

På forhånd tak for svar!

Mvh Simon

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

det er 40.000 kr
Husk ved eksisterende, at de færreste af disse til salg har lovpligtig arbejdsskadeforsikring = bod til dig som ny ejer hvis det opdages i skiftet af ejere f.eks 5000 kr + gebyr 3 år tilbage - 
Samme hvis gamle ejer har aftaler eller andet - du overtager alle ligene også.
Kan du ikke skaffe 40 t - så er det tvivlsomt om du skal igang som ApS - du får masser af udgifter, bare bank og regnskabsprogram der lever op til loven vil koste dig ca 10.000 kr - forsikringen osv  - så de 40.000 får du glæde af i hele din opstart

Du kan jo høre sådan en som Jacob Tøjner www.ditselskab.dk om de har skuffeselskaber, så er der i alle fald en advokat bag salget og lidt sikkerhed for der ikke er større fejl

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)