Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøringsfirma

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen, jeg tænker på at starte en rengøringsfirma. Men jeg har en stor spørgsmål om det. Er der nogen har erfaring at finde nogen kunde for rengøringsfirma. Altså hvordan jeg kan finde kunde for at rengøringsfirma. For eksampel kan man bruge en hjemmeside eller... ?
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overhoved nogen erfaring med professionel rengøring?  

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Ja der findes mange måder at få kunder til et rengøringsfirma på (jeg har selv engang haft et rengøringsfirma).

De hurtigste måder at få kunder på er enten via Google Ads, sende breve ud til dem du vil have som kunder eller telemarketing.

Du kan også få lavet SEO, som dog tager lang tid at se resultater på, men når resultaterne kommer er det billigere end de andre muligheder.

Man kan også stadig lave annoncer i lokalavisen, eller give gode tilbuid til andre for eksempel her på Amino.

Det er vigtigt at du får regnet på hvilken metode du har råd til i forhold til hvor mange penge du tjener på dine kunder.

Hvis du for eksempel bruger alt for mange penge på at få kunderne, i forhold til hvad du tjener på dem er det ikke godt.

Der er kun én måde at finde ud af den slags på, og det er ved at teste det.

Jeg vil anbefale at du starter med at lave salgsbreve du kan sende ud til potentielle kunder. For at gøre det allerbiligst kan du oven i købet selv køre ud i postkassen med disse breve, så slipper du for porto.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv også at hænge en seddel op i den lokale indkobsmaskine. (jeg mener super marked) ellers så er det bare at tage fat ifht. Jimi's fantastiske forslag. 

Tilmeldt 21. Jan 24
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Håber du er kommet godt i gang med din nye virksomhed her i det nye år. Jeg vil alligevel lige byde ind hvis du stadig står med spørgsmål.

Som Jimi Hove så fint skriver, så er der mange tilgange du kan forsøge dig med når du skal starte op som selvstændig. En ting er at kontakte eventuelle kunder direkte, noget andet er at få kunderne hevet ind. Det kan blive noget af en sej kamp, hvis ikke du giver kunden den troværdighed og professionalisme de vil have.

Derfor vil jeg klart anbefale dig at få anskaffet dig et professionelt logo og hjemmeside, så kunderne kan se at du er reel, og at de faktisk kan slå dig op og finder de informationer om din virksomhed som de har brug for. Med tiden kan du søgeoptimere din hjemmeside, så den også kan anskaffe dig nye kunder.

Jeg arbejder selv med grafisk design og webdesign, så du må endelig sige til hvis jeg kan være dig behjælpelig. Du kan i hvert fald læse mere om hvilken betydning det har at have et professionelt logo på min hjemmeside illa.dk. Vi skal nok finde en god aftale hvis du har brug for hjælp til logo eller hjemmeside.

Du må i hvert fald have held og lykke med projektet.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)