Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekspress bank lukker

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 21
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære kloge hoveder. 

Jeg har et spørgsmål omkring Ekspress banks udmelding om nedlukning. 

Ekspress bank har meldt ud at de vil lukke forretningen, ikke pga konkurs men simpelthen pga. Påbud og derfor dårlig omtale som har medført at franskmanden ikke længere vil have banken kørende. 

Hvad betyder det for folk som har lånt penge af ekspressbank? 

Jeg er bekendt med konkurs situationer eller opkøb, så er det nemlig typisk en anden bank som overtager boet/banken og lånet fortsætter på samme vilkår. Men så vidt jeg forstod så lukker Ekspress bank af fri vilje og bliver hverken videresolgt?

Slipper man så for sin gæld?

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

De vil forventeligt sælge alle fordringer, så det skal du nok ikke regne med.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mortenfrost23:

Jeg er bekendt med konkurs situationer eller opkøb, så er det nemlig typisk en anden bank som overtager boet/banken og lånet fortsætter på samme vilkår. Men så vidt jeg forstod så lukker Ekspress bank af fri vilje og bliver hverken videresolgt?

Slipper man så for sin gæld?

garanteret nej. Hvis det er lån der er på anfordring vil de givet blive opsagt og opkrævet og alle andre kommer lige så givet til at køre videre - enten i eget regi i en form eller - og mest sandsynligt - en anden bank overtager fordringer og andet inden lukning

Det eneste der ikke sker er, at låntagerne slipper, det ville jo være at hælde penge i kloaken

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)