Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PCI DSS Certifikat

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 25. Mar 22
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Geeked

Jeg har undersøgt flere steder, også her på Amino, men syntes ikke jeg kan finde svar.

Jeg har brug for et PCI DSS certificat, hvordan gør jeg dette? Er det nok at finde en betalingsgateway? Hvis ja, hvilken vil i anbefale?
Jeg skal på et tidspunkt også have en betalingsterminal, vil det have en indvirkning på at få en PCI DSS certificat? Er der nogle betalingsterminal udbydere i kan anbefale, som ikke koster så meget? 

Håber indlægget er kommet i rette kategori.. Skype-Giggle

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Nov 23
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

WHAT er du klar over hvad PCI DSS er.. er din server beskyttet?  har du en server kun for betaling er den local ?

Tro du skal prøve stripe.com som nybegynder.. 

Der mange regler man skal overholde for PCI DSS

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kører betalingerne via en betalingsgateway, kan du få certificatet via denne, hvis du gennemgår deres formular (den varierer fra gateway til gateway).

Hvis du ikke selv forestår håndteringen mm af betalingerne, skal du ikke have fat i certificatet, der kan du nøjes med at få det via din gateway udbyder.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Slagelse
Tilmeldt 25. Mar 22
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, grunden til jeg spurgte var fordi jeg ikke lige frem vidste hvad det var. Syntes heller ikke det er muligt at læse så meget omkring det på dansk.. :)

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Nov 23
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)