Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årsopgørelse - enkeltmandsvirksomhed uden aktivitet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Jeg har en enkeltmandsvirksomhed uden aktivitet. For at få min personlige årsopgivelse, siger Skat.dk, at jeg skal udfylde felt 71. Det har jeg gjort ved at klikke i "ikke-erhvervsmæssig virksomhed". Herefter har jeg klikket "Næste" nede for neden. 

Men systemet kommer tilbage med fejl og en meddelelse om, at jeg skal indtaste over- eller underskud i hhv. felt 111 eller 112.

Når jeg så gør det, kommer systemet tilbage med fejl Skype-Surprised.... 

Så er der nogen, der har opskriften på at komme videre?

På forhånd tak.

Mange hilsner

Sus Nielsen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

I taler forbi hinanden. For det første skriver du at du HAR enkeltmands - som jo er noget man har hvis han erhversmæssig aktivitet, ellers skal den lukkes

Rubrik 71 er til hvis du IKKE har det mere og nu bare er sidste års indberetning - den skal du ikke bruge hvis du har det stadigt

Der skal du bruge netop 111 eller 112 afhængig af resultat + eller - og så skal du udfylde oplysninger om evt brug af revisor og endeligt om omsætning

Det er helt rigtigt at systemet vil have 111 og 112 udfyldt når du stadig thar CVR i 2023

KUN hvis du havde lukket det i 2023 skal du angive det i 71

Er du ikke erhversaktiv med det kan du ikke regne med at beholde CVR og evt momsreg (eller som PMV få det lukket senest efter 3 år)

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Jeg ringede til Skat.dk - virksomheder - og fik at vide, at jeg skulle gå til feltet for regnskabsoplysninger og slette disse. Det gjorde jeg, og så kom jeg videre med årsopgørelsen.

Hvis du har det samme problem, så prøv det samme.

Mange hilsner

Sus Nielsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)