Hej Alle Tak til alle de hjælpsomme medlemmer først og fremmest. Jeg har en bekendt som har en restaurant, hvor han opdeler ubetalte faktura og betalte faktura i hver sin email-mappe - men vi synes ikke det fungere så optimalt. 1. Hvad bruger I af system til at holde styr på udbetalinger, og er der noget I kan anbefale? 2. Kan i anbefale et system, hvor der er forskellige bruger som kan være på samme mail system, og se en fælles indbakke, sendt post osv.? Som et særligt tak, vil jeg gerne give 2 af husets signatur cocktails til det bedste bud (restauranten ligger i Kbh). Tak |
Han bogfører vel sine fakturaer - både dem han får og dem han sender, og så bør han bruge et regnskabsprogram, som generelt alle har kreditorstyring, så han hele tiden kan se hvad der er betalt (bogført som betalt og dermed væk fra kreditorsiden) og hvad der ikke er betalt. Der kan også fås programmer med reminders
Alle bilag bør op i skyen og bogføres når faktura modtages og som betalt når det er sket (et simpelt klik i programmet)
vh John Hannover