Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Veksle kontanter fra ApS

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har et ApS hvor kontantbeholdningen er ved at være relativt højt mit spørgsmål er så da det ikke kan lade sig gøre at få en dansk bankkonto om jeg på nogen måder og hvordan kan veksle kontanterne med min privat økonomi så at jeg tager 50.000kr ud af kontant beholdningen og ned i pungen og så overføre tilsvarende fra min private konto til firmaets konto

Håber der er nogen der kan hjælpe

Med venlig hilsen

Magnus

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

M.S. Andersen:

Hej,

Jeg har et ApS hvor kontantbeholdningen er ved at være relativt højt mit spørgsmål er så da det ikke kan lade sig gøre at få en dansk bankkonto om jeg på nogen måder og hvordan kan veksle kontanterne med min privat økonomi så at jeg tager 50.000kr ud af kontant beholdningen og ned i pungen og så overføre tilsvarende fra min private konto til firmaets konto

Håber der er nogen der kan hjælpe

Med venlig hilsen

Magnus


Det kan du KUN gøre ved at føre 50.000 fra DIG over til selskabet, så selskabet skylder dig 50.000 kr. SÅ må du tilbagebetale de 50.000 kr dagen efter

den modsatte vej giver fuld skat af de 50 t hævet og så skal de tilbage til selskabet igen alle 50.000 kr

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

M.S. Andersen:

Hej,

Jeg har et ApS hvor kontantbeholdningen er ved at være relativt højt mit spørgsmål er så da det ikke kan lade sig gøre at få en dansk bankkonto om jeg på nogen måder og hvordan kan veksle kontanterne med min privat økonomi så at jeg tager 50.000kr ud af kontant beholdningen og ned i pungen og så overføre tilsvarende fra min private konto til firmaets konto

Håber der er nogen der kan hjælpe

Med venlig hilsen

Magnus

Du er ikke alene. Flere må modtage kontanter, for at få forretningen til at blive holdt igang. Men så når der kommer B2B?

At få en basal erhvervskonto i DK er som at finde en nål i Stillehavet.

Erhvervsministeren udtaler: "At alle har ret til en bankkonto", men tager ikke hånd derom.

Nu skal 1.000 kronesedlen udfases og du skal stå til regnskab for hævning/indbetaling af kontanter!

I Schweiz findes en seddel der har en værdi over kr. 8.000,00. Hævning/indsæt: ingen spørgsmål.

Lad være med at blande dit selskab og privat sammen. Du bliver busted.

Uanset hvad andre siger.

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 472
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

I USA har en $100.000 seddel været anvendt tidligere.

Erhvervsministerens løfte om en bankkonto til alle, handler om udsatte borgeres tilknytning til den økonomiske infrastruktur.

Metaforen om knappenålen involverer en høstak og ikke Stillehavet.

Danmark er et trygt land fordi det ikke har alt for store konsekvenser at være talentløs, samtidig som man er rethaverisk og utilfreds.

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)