Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler grossist/wholesale af modetøj...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er ved at starte mit eget e-handel site, med salg af modetøj til mænd i aldersgruppen 16 til 26 år...
Jeg har søgt lidt rundt herinde for at finde frem til en grossist, men har fundet det lidt svært.
Derfor skriver jeg dette indlæg. Håber der er nogen som kan hjælpe mig, eller sætte mig i forbindelse med nogen som kan.

På forhånd tak.

Max F. J.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Max,

 

Jeg er personlig selv på jagt efter lige nøjagtig samme spørgsmål.

Min tanke hviler nu mest på, om det bare handler om at kontakte selve "Gruppen", som var det fx Björkvin du ville sælge.

Har du fået svar på dit spørgsmål, og eventuelt kan give lidt videre her?

Andi

Fra Århus
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv et lille mikromærke - www.sleek.dk, der henvender sig til den målgruppe, og jeg vil da foretrække hvis i bare kontaktede mig :)


Jeg ved ikke hvordan i får fat på björkvin osv, men jeg ved hvordan jeg ville begynde:
Kontakte dem! De har en hjemmeside, og vil sikkert gerne hjælpe jer på vej med at omsætte.


Jeg har en idé om at de 'store' mærker ikke er så fleksible, så du skal nok 'bestille' mindst et halvt år i forvejen!

Hvis du tilgengæld vil sælge mit mærke, kan du få fingrene i dem inden for et par dage, da vi har produktion og lager i DK.

Håber det gav svar på dit spørgsmål

Min webshop: www.sleek.dk - Dansk mikromærke der designer t-shirts med store motiver.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

 

Super godt at høre fra dig.

Jeg havde dog hørt, at der var 2-veje, at få fat i modetøj - enten igennem dem selv personligt, eller til en anden gateway, som deres leverandøre.
Men førstenævnte ville nok være det mest oplagte og nemmeste.
Jeg har taget et kig på din side, og det er jo et mindre udvalg af varer.
- Jeg kunne dog godt finde på at bestille en prøve hjem, for eventuelt at se på kvaliteten.

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)