Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor på udkig efter nye investeringer

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Per Søndermølle:
Skriv til mig, så kan vi se om der kan være grobund for samarbejde.

Han dødede sammen med finanskrisen...psst læs trådens opstartsdato...

Du kan også prøve ham her:

http://www.amino.dk/members/thormonsted/default.aspx

Tror snart det det er på tide han laver et affiliate program, så jeg kan få lidt retur for alle de henvisninger hehe--.

Helt enig Yes

Der må være noget returkommission eller måske bare en trykknap, så det er lettere at henvise

Xray

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det må jeg arbejde på Big Smile

Hilsen Thor

Tilmeldt 10. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mit navn er Niels Skipper jeg har ( det syntes man altid selv ) en god ide men visse opgaver der skal løses om dem lidt senere.

Jeg har de sidste 30 år ernæret mig som opfinder, produktudvikler og opstart af produktioner, så jeg er ikke ny,

jeg har haft store flop, adskillige små, og et par store ider der er slået igennem.

Men nu til sagen, hvad jeg kan fortælle her er begrænset, ikke af hensyn til produktet for det er patentanmeldt, men af hensyn til nyhedsverdien, det er inden for energibesparelse, både produsenter og forbruger vil være intrasseret i produktet, det vil ikke fordyre produktet og kan benyttes til alle produkter der handles, fra råvare til færdigvare.

Opgaver der skal løses før opstart:

1. Opbygning af et firma.  ( ikke kapitalkrævende )

2. Produktet skal gøres salgsklart. Har en muntlig aftale med DR 1 om at presentere produktet i en TV udsendelse hvor jeg kan tage en kunde med.

3. Salg. med hvad dertil høre.

Hvad skal der bruges:

1. En person med gennemslagskraft.

2. En PC og en der forstår at bruge den.

3. Når det slår igennemsikkerhed for at der er kapital til stede, der er ikke brug for kapital før.

Du kan så spørge hvorfor jeg ikke gør det selv, det er fordi jeg i dag styre et nyt firma, det tager alt min tid, og kobler jeg for meget fra det firma svigter jeg nogle indgået aftaler, du kan se under www.iso-test.dk hvilket firma det drejer sig om.

Vil du vide mere er du velkommen til at kontakte mig på mail ns@iso-test.dk eller på Tlf: 70233545

Med venlig hilsen

Niels Skipper.

 

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels - tråden har snart 4 års fødselsdag, så tror desværre ikke at det er så relevant mere, desværre. Vil anbefale dig at oprette en ny tråd, det tror jeg vil give dig bedre svar :)

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Læste du søgte en virksomhed at invester penge i, det er godt nok et stykke tid siden, men gør du det stadigvæk? for har et tilbud, der muligvis kunne være interessant. På forhånd tak.

Mvh

Res

 

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi startede i 2001 og folk grinede af mig. Og først nu har det vundet indpas i DK. men nu har er kassen tom.

Mvh. Hans

el-cykel.dk

Confused

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Jun 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyt Unikt Webbutik-koncept Søger Investor

Vi søger markedsføringsmidler til at løbe konceptet i gang.

Webkonceptet går ud på, at samle mange forbrugere til køb af samme produkt og derved opnå mængderabat hos leverandører.

Konceptet er afprøvet og har stor interesse hos forbrugerne og leverandører. Vi kørte i opstartsperioden på 2 mdr. en konkurrence på vores Facebook-profil, hvilket førte til en omsætning på 30.000 kr. og et besøgsantal på 7200, samt en konverteringsprocent på ca. 5%. Vi har ca. 750 fans på vores Facebook-profil.

Vi har dog ikke de nødvendige markedsføringsmidler til at skabe den nødvendige trafik og kendskab.

Derfor søger vi en investor, der tænder på konceptet og som tror på at en fornuftig forretning kan bygges op.

Se websitet her: www.wbuy.dk

Vi håber at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Steffen og Franck

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 5 ud af 6 (52 indlæg)