Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wellstar har i hørt om det og hvad mener i om det?

Side 22 ud af 23 (224 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

HEj med jer alle sammen her

 

Jeg har drevet selvstændig forretning inden for byggebrancen i 11 år... havde jeg set wellstar for 11 år siden, havde jeg startet op den gang......

 

nogle af jer her forstår vist slet ikke konceptet af mlm....... det er absolut et fair system, som tilgode ser alle

 

vil du handle til dig selv... kan du gøre det

 

vil du gøre dit netværk større og arbejde med de folk du har under dig.....så kan du gøre det

 

hvis du lige som jeg vil bygge en kæmpe forretning og bruge laura og sælge produktet ....så kan du gøre det

 

hvis en under mig omsætter mere end jeg gør så tjener han mere end jeg gør, fair må man sige , men endnu mere fair , er det, når jeg bruger tid op PENGE på at starte en op, skal jeg bestemt også have penge for det...ELLER hvad... vil bare vide om nogle af jer ville arbejde gratis....... JEg vil ikke

 

sæt jer ind i MLM så vil i opleve at over 40% af alle vare i usa bliver solgt på denne måde, lidt fordi, det spare på udgiften til reklame, men mest fordi de folk som vælger at arbejde med MLM, gerne vil og er begejsteret for produktet, sælger bedre end reklame også skal der selvfølgelig være PENGE til dem der vil arbejde med produkterne.....

 

til slut vil jeg sige der findes rigtig mange mlm forretninger som er gode..... men wellstar, hvis du spørger mig, er absolut den bedste mest fordi produkterne virker, men også fordi bonus planen er strikket ordentlig sammen, således det netop ikke er pyamide spil, faktisk er det en omvendt pyamide

 

håber det gav svar til nogle af de spørgsmål der var

ps har solgt min virksomhed for at arbejde med wellstar

 

mvh

 

Den adm. direktør (ex)

Tilmeldt 21. Mar 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Den adm. direktør, (Brandmanden)

Rigtig godt og positivt indlæg fra en, der tilsyneladende investerede tid til at sætte sig ind i, hvad det går ud på. Jeg er ikke i Wellstar men vil ønske dig og de andre al mulig held og lykke med det. 

Mvh Jimmy

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

brandmanden:
hvis en under mig omsætter mere end jeg gør så tjener han mere end jeg gør, fair må man sige , men endnu mere fair , er det, når jeg bruger tid op PENGE på at starte en op, skal jeg bestemt også have penge for det...ELLER hvad... vil bare vide om nogle af jer ville arbejde gratis....... JEg vil ikke

Hvad så hvis dit downlink er dødtræt af dig. Kan dit downlink skifte dig ud hvis han f.eks. synes du gør mere skade end gavn?

brandmanden:
sæt jer ind i MLM så vil i opleve at over 40% af alle vare i usa bliver solgt på denne måde, lidt fordi, det spare på udgiften til reklame, men mest fordi de folk som vælger at arbejde med MLM, gerne vil og er begejsteret for produktet, sælger bedre end reklame også skal der selvfølgelig være PENGE til dem der vil arbejde med produkterne.....

Kilde?

brandmanden:
ps har solgt min virksomhed for at arbejde med wellstar

Til hvem?

 

Tilmeldt 30. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja kan jo igen kun sige ,, du ikke har sat dig ind i tingene inden du udtaler dig...... lidt synd du virker ellers ret klog, men udtal dig om det du ved noget om ik... lad dog være med at være klog på andres bekostning .....

Wellstar er absolut ikke pyamide, og hvis det er pyamide, så er det en omvendt pyamide... sæt dig ind i tingene... så tager vi den derfra........

 

det gælder ikke om at værge nogen... det gælder om at starte forhandler op...som gerne vil bruge produkterne selv... det er hvad mlm er .... det er brugere af produkterne som gerne vil have andre til at bruge dem...... faldt 5 øren?????

 

men læs lidt om mlm så snakker vi senere

 

go aften til dig

 

ex adm direktør

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

brandmanden:

Ja kan jo igen kun sige ,, du ikke har sat dig ind i tingene inden du udtaler dig...... lidt synd du virker ellers ret klog, men udtal dig om det du ved noget om ik... lad dog være med at være klog på andres bekostning .....

Et lille tip. Du bør citere det indlæg du svarer på - især nu hvor tråden er så lang.

 

Tilmeldt 30. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det kan man ikke kan du fyrer din direktør måske ????? nnååå nej vel smiler

bt industries købte   min virksomhed

 

ellers andet du gerne vil vide

Fra Sjælland
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Udvikler.

Nu ved jeg ikke hvordan Wellstar gør i sådan en situation.

Men i min Amway forretning er det sådan, at jeg som distributør/sponsor (ikke med penge - men med min viden) giver muligheden videre til en anden person, som nu er min frontline, og dennes person er min downline.

Skulle man komme i sådan en kedelig situation, at ens sponsor skader mere end personen gavner, så må man sammen med sin sponsor få talt disse ting på plads der gør skaden, og skulle det ikke hjælpe, ja så kan man jo vælge at arbejde sammen med sin sponsors sponsor, som man er downline til.

Ellers så må kontoret desværre indblandes, hvis ikke andet er muligt.

Man kan også tage det kedelige valg helt at få slettet sit distributør nummer/sin forretning og tage de 6 måneders karantæne der medfølger, og så derefter blive sponset på ny af en anden, alt efter hvor stor ens forretning er.

Det er bare sørgeligt når sådanne sker, for ens sponsor har givet sit ord på at hjælpe en til succes, og det er et tæt samarbejde mellem en og ens sponsor, og det skal bare være på plads, for ellers så går det ikke, desværre.

I USA bliver hver $4 omsat gennem MLM, NM og direkte salg og det er ikke småpenge.

Bill Clinton nævner også at det er fremtidens handlemåde, og en af de bedste måder at være sin egen chef på.

Jeg håber at du kan bruge det til noget.

De bedste hilsner.

Robin Kent Schæffer.

Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim S,

 

Hvis det er nogen hjælp synes jeg du skulle kigge dette link http://www.viddler.com/explore/NMPro/videos/102/ , som giver lidt indblik i dit spørgsmål. Mht Wellstar tro jeg dog du har ret i, at det er vigtigt at se sig om.

Er du interesseret i et seriøst networkmarketing firma, må du kigge på linket her; http://www.agel.com

Mvh Kim b

Fra Århus N
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil se nyheder......

 

SÅ er de her.... www.pabst.gpnworld.com

Det giver nok anledning til spørgsmål, så spørg bare løs Smile

Side 22 ud af 23 (224 indlæg)