Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fed hjemmelavet hjemmeside

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bygger normal huse og har ikke forstand på hjemmesider . Så købte jeg PCplanet som havde en artikel om opbygning af hjemmesider. Jeg gik igang og iløbet af weekenden fik jeg min gratis hjemmeside op at køre. Hvad syns i?

http://home1.stofanet.dk/tp-design/ 

MVH Tommy

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med hjemmsiden.

Du får den lige kort, da jeg har lidt travlt.

1. Få et rigtigt domänenavn a la tpdesign.dk.

2. Fjern counteren i nederste venstre hjörne.

3. Generelt synes jeg designet er lidt kedeligt.

4. Udfyldes sikkert af mange andre aminoer der ved meget mere om hjemmesider end mig :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

Det er da et fint første forsøg.

Her er lidt input:

Først og fremmest skal du have slettet de der besøgstællere i bunden. Mindst den der free-counters og de skjulte links, som følger med den. Skjulte links er noget skidt, som søgemaskinerne ikke kan lide. Det er ærgerligt at bruge tid på en webside og så risikere noget pga. noget nytteløst snask som andre folks skjulte links.

Derefter skal du overveje at have så lidt som muligt i pdf-filer og så meget som muligt i htm eller html-filer. Som bruger bliver jeg irriteret over uventede pdf-filer, der popper op, når jeg trykker på et link og forventer en normal side.

Når jeg klikker på et af dine htm/html-links, åbner siden hver gang i et nyt vindue, har et anderledes layout end forsiden og ingen navigationslinks. Du bør sørge for, at alle sider bruger det samme layout, så siden ikke skifter udseende og man hele tiden kan navigere rundt, uanset, hvor man havner.

I toppen er "Hjem", "Sitemap" og "Kontakt os" inaktive. Dine punkter i menuen i bunden virker heller ikke.

Du skal nok bruge et par weekender mere - og så ellers overveje at bruge de få penge på at købe eget domæne og hosting, når du får en hjemmeside, der er fin nok til at vise frem. God arbejdslyst.

Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes jeg genkender det design?

RedTie?

http://winstart.com/template/images/stories/solutions/RedTie/index.html

 

mvh

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, det er afgjort RedTie-designet, der er brugt.

Og som med flere andre designs, som de der Web Dizajn har været inde over, skal man være rigtigt opmærksom på skjulte links. Dem sætter de stor pris på.

Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

I har fuldstændig ret, at det er en template der er blevet brugt til denne hjemmeside(red tie). Men det jeg syns er det fantastiske i dette her at man kan få mig som ikke har forstand på hvordan man laver en hjemmeside, og derfra få noget til se ud som en million

MVH Tommy

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du er kortsagt helt forkert på den hvis du synes det ligner en million.
 - Ville da aldrig personlig kunne være tæt på at tage sådan noget seriøst.

Hvis der skal bruges templates, så nak da et af de fremragende eksemplarer fra enten themforest.net eller templatemonster.com, det der ser for billigt og frontpage-ish ud. og et det domæne der?, det dur ikke. det koster ikke engang 100kr!

Skal du bruge hjemmesiden til din virksomhed, så er 20-30k altså godt givet ud. Hvis det er til dig selv personlig, så kan du gøre som du vil.

- men helt ærlig!

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Chaing mai
Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt hvis man vil have en prof hjemmeside saa lad dem der lever af det lave dem

 

Mvh

www.personal-silver.com

Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja kan godt læse at man har været ude med riven her, men ligegyldig hvad i må sige har jeg fået mit budskab frem. Der er nogle aminoer her på web-site som lever af at lave eksempel vis hjemmesider, og de vil med samme sige sikke noget lort, og det kan ikke bruges osv. osv. Mit budskab er at almindelig mennesker jeg henvender mig til kan jeg henvise til min hjemmeside, og den effekt har været fremragende. eller sagt på en anden måde jeg kommer frem fra A til B uanset om jeg køre skoda eller Ferrari

MVH Tommy

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt uenig. Din hjemmeside er et præsentationsmedie. Hvad du end sælger ville du trække mere opmærksomhed og dermed flere protentielle kunder hvis du sælger dine varer fra ferrari frem for en skoda (med mindre du selvfølgelig er skodaforhandler?). En hjemmeside er ikke "bare" en hjemmeside.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)