Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt stilfuldt design...

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget andet end det du efterlyser, håber at det er ok alligevel Wink

Blev inspireret af vandvæg - jeg er nemlig på udkig efter en vandvæg som skal benyttes som skillerum - der består af 2 glasplader - vandet risler ned indvendigt - er det noget I kan lave?

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 

jamen det er jo netop det vi laver ;-)

smid navn og nummer og lad os snakkes ved...

 

venlig hilsen René...

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt gode råd her Smile

  • Få et enkelt design og overvej nøje jeres farvevalg - se evt. på andre i branchen.
  • Undgår "smarte" løsninger, der i virkeligheden forvirrer kunderne
  • Brug enkle menuer, helst en menu i venstre side og med underkategorier, (eksempel fra lysogvand.dk : "Springvand, Vandvægge, Lamper, Søg på pris, Søg på materiale", det gør menuen overskuelig . og slet menupunktet "Info" - ALLE punkterne er jo info Wink)
  • Få et ordentligt gennembearbejdet logo, det trækker utroligt meget ned, når logoet er takket og ser hjemmelavet ud. Og det er ikke kun æstetisk men især i forhold til troværdighed, at det trækker ned.
  • Overvej et samlet udtryk til jeres hjemmesider, hvis I vil slå på deZari-fællesskabet. Det betyder IKKE fuldstændig ens design, men at der er "famileskab"!

Vil I høre mere så kontakt mig på info@bedreweb.dk. Jeg giver gerne et uforpligtende tilbud. Under alle omstændigheder pøj-pøj med den nye server/nyt design.

Hilsen

Bolette Obbekær

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Jeg kontakter dig i det nye år. Glædelig jul Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 03:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon der slet ikke er nogle aktive Amino'er som har et rigtigt forslag til os ??..

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvilke tilbud du har fået hos alle de andre, som har skrevet i denne tråd - åbenbart ikke et "rigtigt forslag/tilbud" Wink

Jeg kan godt komme med et uforpligtende tilbud. Se mine kontaktoplysninger her: http://pwm.dk/contact.php

Du er også velkommen til at kigge under mine referencer, for at se nogle af de hjemmesider jeg har lavet før.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Jeg vil da gerne byde ind på designet på en fælles forside for jeres projekter :-)

Send mig evt. en mail på peter@hztrading.dk, og fortæl lidt mere om hvad du ønsker, så skal jeg give et godt tilbud på opgaven! :-)

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Jeg vil også gerne høre noget mere specifikt om opgaven. Send mig eventuelt en mail på mail@gadensgaard.dk og fortæl mig om dine ideer og ønsker så vil jeg gerne give et (helt uforpligtende) tilbud.

Med venlig hilsen

Kasper Gadensgaard

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke hjælpe, selvom jeg tilbød det. Fik hældt en hel øl i min computer..... den led en smertefuld død!

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

keJeg vil da godt smide jer en lækker pris på webdesign kontakt mig på thomas@aboutweb.dk :)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)