Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris for autohjælp og transport.

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Boysen:

 

Tak for det, det går hurtigt :)

Gik egentlig ud fra at bilen var < 3500 kg. og derfor kunne køre som personbil. Det er det abs. bedste til lange ture ihvertfald.

Kører han med 2 biler (trailer) er det selvf. en anden beregning.

Jeg tvivler på, at han kan leve af små transporter med kun 1 bil på ladet af gangen.

Det ville simpelthen blive for dyrt for kunden.

Men regner han med at få ganske få specielle opgaver der koster kassen eller er det er stor trailer til 6-8 biler bagpå?

mvh

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvad din timepris i dagtimerne bør ligge på, men om natten synes jeg godt nok at at en pris under 1500 kroner er alt for lav.

Et eksempel

1. Du går i seng kl. 23:00

2. Du vækkes af et udkald kl. 01:30 og skal ud og køre en time.

3. Så er du retur hos dig selv igen kl. 02:30

4. Inden du så er "landet" og klar til at sove igen er klokken 03:00.

5. Du kaldes ud igen kl. 04:00 og skal køre 2 timer.

6. Du kommer hjem igen kl 06:00 og skal snart op igen og ud og køre et par faste ture for en autoforhandler.

Du har denne nat fået 2100 kroner i kassen for 3 timers arbejde (hvis du tog 700 kroner i timen om natten), men har til gengæld kun fået ganske få timers søvn, og ikke noget sammenhængende søvn der er værd at tale om.

Efter sådan en nat, ved jeg fra mig selv at jeg ikke er ret meget værd den morgen og at min dag bliver nok ganske træls og uoplagt.

Hvis jeg skal jages ud af sengen pga. en kunde, så er taksten 2250+moms pr påbegyndte time.

Min nattesøvn er en hel del værd for mig.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Og velkommen til.

Langt de fleste der er tilmeldt via min hjemmeside www.viflytterdinbil.dk har en grundtime pris på mellem 300 og 400,- i timen plus moms.

Du er velkommen til at melde din bil til på min side , der ved får du gavn af fælles markedføring m.m og kunderne har nemmere ved at finde dig.
søg evt på google på , billig autohjælp, billig autotransport osv , der ligger vi pænt højt på google.
Jeg/vi er ved at planlægge noget fælls telefonvagt døgnet rundt, så de akutte kunder altid havner ved den hjælp der er tættest på. Når ham fra Holstrebro holder i Farum og er kørt i stykker , kender han jo ikke lige de lokale autohjælp firma'er og ringer derved ofte til falck osv , da det er de eneste han kender på "udebane" , meningen med min side er jo naturligvis at når han ringer til konen , eller slår op på nettet via mobil bredbånd osv , skal han bare huske vores navn i stedet for Falck osv , så havner han per automatik ved et billigere alternativ.(nemlig dig) .
Det er dyrt for os små og nystartede , så hvorfor ikke annoncere i fællesskab og få de udenbys kunder med i købet også.

Held og lykke med dit nye firma

Mvh
Torbjørn Christensen
www.viflytterdinbil.dk
31614929

Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skam snakket med mange af mine kommende kunder om pris osv. Men det er faste priser som jeg har med den pågældene forretning. Jeg kan informere om at Bil transport kompagniet tager 1280 ex moms for at køre fra Vejle til Helsingør (Jylland - Sjælland).

Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne lige informere om at jeg kan køre med EN bil på ladet, og EN bil på trailer bagefter autotransporteren. Så max to biler ad gangen. Mit kunde grudlag er bilforhandlere/værksteder/entrepanøre  i nordsjælland. Ud over dette vil jeg også servicere private kunder med autohjælp og transport. 

Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der flere med en holdning eller mening?

Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en sidebemærkning.

Er du klar over, at du skal have en vognmandstilladelse, hvis du kører autotransport med din trailer?

Mvh.

FrankW

Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

 

FrankW:

Lige en sidebemærkning.

Er du klar over, at du skal have en vognmandstilladelse, hvis du kører autotransport med din trailer?

Mvh.

FrankW

 

køretøj over 3500 kg (Tilladelse)

Køretøj under 3500 kg ingen.

Mvh..

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

autotransport:

 

FrankW:

Lige en sidebemærkning.

Er du klar over, at du skal have en vognmandstilladelse, hvis du kører autotransport med din trailer?

Mvh.

FrankW

 

køretøj over 3500 kg (Tilladelse)

Køretøj under 3500 kg ingen.

Mvh..

Det lyder som reglerne for stykgodstransport - er du sikker på de også gælder dig?

VH Jørgen Olsen

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Min hjemmeside startede den 11 november og til nu har det været gratis at står der.
 Vi har haft 2480 besøgende og de har i gennemsnit brugt 3 minutter hver,  på at kigge hjemmesiden igennem.
Jeg har i den periode haft ca 10 opkald som jeg med sikkerhed kan sige er fordi de har fundet mit nummer derinde.
Jeg ved fra nogen af de andre der inde fra at de har nogenlunde samme oplevelse, det lyde jo ikke af så mange kunder , men husk på at der er gået noget tid på at få siden nogenlunde udbredt alle de steder vi har kunnet komme til gratis.
Jeg har lavet meget søgemaskine optimering så at siden kommer helt frem på de første sider på google på søgninger der har med autotransport og autohjælp at gøre.
 Nu hvor der er mere end 40 forskellige firma'er tilmeldt er det tid til at komme med nye idéer , og vi vil til at annoncere på Den blå avis , bilbasen og , bilgalleri, det skal være de 3 hovedsider vi har faste annoncer på , der ud over vil vi sørge for banner annoncer på div bilrelateret hjemmesider.
 
Tankerne om prisen for at stå på siden bliver først lavet færdig i løbet af den næste uge vi kommer ind i , du kan tilmelde dig siden gratis , og så evt framelde dig sidst på måneden når vi har fundet den endelige pris, hvis du syntes den er for høj.
 Vi vil dog lave det sådan , at priserne tilgodeser de små biler (ved evt at køre med logo for hjemmesiden på bilen), der kommer max 2 biler per postnummer og dem der har tilmeldt sig først får selvfølgelig eneret på postnummeret hvis det ønskes.
Vi forventer at prisen for at stå på hjemmesiden i et år starter ved 1000,- plus moms (for dem kan man jo som ene firma ikke købe ret meget annonce), dvs det er ca 1 tur du skal have via hjemmesiden , så er pengene tjent hjem igen.
 
Du er velkommen til at ringe til mig på 31614929
 
Med venlig hilsen
Torbjørn Christensen
Alle er selvfølgelig velkomme til at kommentere idéen og komme med forslag
Side 3 ud af 4 (40 indlæg)