Jeg tvivler på, at han kan leve af små transporter med kun 1 bil på ladet af gangen. Det ville simpelthen blive for dyrt for kunden. Men regner han med at få ganske få specielle opgaver der koster kassen eller er det er stor trailer til 6-8 biler bagpå? mvh |
Jeg ved ikke hvad din timepris i dagtimerne bør ligge på, men om natten synes jeg godt nok at at en pris under 1500 kroner er alt for lav.
Et eksempel
1. Du går i seng kl. 23:00
2. Du vækkes af et udkald kl. 01:30 og skal ud og køre en time.
3. Så er du retur hos dig selv igen kl. 02:30
4. Inden du så er "landet" og klar til at sove igen er klokken 03:00.
5. Du kaldes ud igen kl. 04:00 og skal køre 2 timer.
6. Du kommer hjem igen kl 06:00 og skal snart op igen og ud og køre et par faste ture for en autoforhandler.
Du har denne nat fået 2100 kroner i kassen for 3 timers arbejde (hvis du tog 700 kroner i timen om natten), men har til gengæld kun fået ganske få timers søvn, og ikke noget sammenhængende søvn der er værd at tale om.
Efter sådan en nat, ved jeg fra mig selv at jeg ikke er ret meget værd den morgen og at min dag bliver nok ganske træls og uoplagt.
Hvis jeg skal jages ud af sengen pga. en kunde, så er taksten 2250+moms pr påbegyndte time.
Min nattesøvn er en hel del værd for mig.