Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Thorborg - Ny motiverende Twitter service til Iværksættere

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Foruden de to links i Astrids indlæg, ligger der også på Kim Andersens blog et vældig godt indlæg om "Twitter, hvad skal vi bruge det til". Især debatten i kommentarerne er vældig god, hvor folk byder ind med forskellige måder at bruge Twitter på.

Selv er jeg blevet mere glad for Twitter hen ad vejen, hvor jeg startede med at være meget skeptisk.

Pt. bruger jeg det til at følge lidt med i opdateringer fra spændende folk/hjemmesider, og let networking/afslapning med andre, der har lidt netnørdede interesser. Det er de færreste i min omgangskreds, som kan se det sjove i at rode i logfiler fra hjemmesider eller læse finurlige SEO-artikler, men i Twitter-omgangskredsen er det ganske normalt.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 121
Fra  GULDNUMRE Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hr. Martin Thorborg, nu synes jeg du skal til at koncentrerer dig lidt om Thorborgs Talkshow igen og ikke alt det Twitter mig her og Twitter mig der Smile

Vi er faktisk nogle som savner dine gode radioprogrammer! Tilbage til kerneværdierne - Thorborgs Talkshow!!

Mvh. Martin

www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Trislo:

Hr. Martin Thorborg, nu synes jeg du skal til at koncentrerer dig lidt om Thorborgs Talkshow igen og ikke alt det Twitter mig her og Twitter mig der Smile

Vi er faktisk nogle som savner dine gode radioprogrammer! Tilbage til kerneværdierne - Thorborgs Talkshow!!

Mvh. Martin

Enig! Mere talkshow - mindre twitter - som jeg heller ikke er imponeret af. En tidsrøver og meget meningsløst, når der kun er to der følger én.

Sad

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

JAAAAAAHHHHHHHH! Music

Du må altså ikke være så langsom en anden gang; det er jo ren narko det her

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

JAAAAAAHHHHHHHH! Music

Du må altså ikke være så langsom en anden gang; det er jo ren narko det her Cool

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver jeg 267 "Followers" så mens i hyler, så har jeg nu fået 267 nye potentielle kunder til en iværksætterbog på Engelsk.
Se muligheder kære venner, se muligheder :-)

Kender i den om de to skosælgende handelsrejsende der kom til Afrika for at sælge, ja... Sko.
Den ene telegraferede hjem "Åhhh nej, der et intet at gøre her, de er barfodede og går slet ikke med sko, jeg kommer hjem snarest":
Den anden telegraferede "Fantastisk, ingen går i sko, så markedet er helt uopdyrket, vi bliver millionærer!".

Tjaaaa.... og tak for rosen forøvrigt :-)

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Som lover igen en lille opdatering.
http://twitter.com/tweetburst har nu 341 followers og med andre ord går det som planen mod de 10.000 Follower om små 3 måneder.
Fuck det her er skæg :-)

Dbh Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 5 (50 indlæg)