Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

afhentning.com føres ud i livet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino's igen,

Sidst jeg skrev om afhentning.com var vi i en opstartsperiode - Det hele var lidt krimskrams da mange var lidt i tvivl om konceptet, og derfor blev indlægget trukket ud. Jeg kan derfor berolige alle med at hele setup'et er ganske klart nu. Sikkerheden, forsikringen, kontrakterne osv. ligger klar.

Location er fundet og vi forventer en åbningsdag d. 1. juni. Der er allerede 4 samarbejdspartnere der er helt faste, men vi ønsker naturligvis flere.

Så derfor er du velkommen til at henvende dig hvis du kan sige ja til en af de her ting:

Har for meget at lave i din webshop

Du gerne vil have en afhentningsmulighed i Københavnsområdet / Højere omsætning i din webshop

Gerne vil slippe for bøvlet med at pakke, køre på posthuset og sende pakker osv.

Ikke har plads til alle de ting du sælger / eller det koster for meget.

Eller generelt overvejer at sælge din webshop fordi du ikke har tid.

Der er mange flere muligheder for at henvende sig. Generelt kan vi tilbyde at du slipper for dit lager, eller en del af det - Vi står for alt hvad der hedder pakning og forsendelse (og derigennem håber vi naturligvis at vi med tiden kan tilbyde vores samarbejdspartnere bedre priser på porto)

For at give et indblik i hvad vi mangler kunne jeg nævne:

Webshops der sælger voks, shampoo osv. / DVD'er, musik osv. / Vin, øl osv. / sportsartikler - Alt er faktisk velkommen hos os som ikke fylder alt for meget pladsmæssigt. Stole og borde etc. er nok lige og bide over for meget :-)

Vi arbejder ud fra en pris der hedder, at det skal koste ca. 15-25 kr. pr. pakke vi tager os af, men det kommer fuldstændig an på hvilken omsætning din webshop generere, og derfor vil vi på ingen måde fastsætte en pris for hver enkel samarbejdspartner. Hvis din webshop handler med billige artikler men der er mange ordre, så forhandler vi os frem til en rimelig pris, da vi så på den måde måske kan geare de andre webshops ved eventuel mersalg direkte i butikken. Tilbyder din webshop i forvejen "gratis forsendelse" så er det jo nærmest åndssvagt ikke også at slippe for alt det andet arbejde + det ikke at skulle stille lagerplads til rådighed - Det hjælper vi jo med :-)

Hvis du er blevet interesseret så kan du læse om os på www.afhentning.com

Er der nogen spørgsmål omkring afhentning.com så henvender du dig bare til undertegnede på niels AT afhentning.com - Også gerne med ris/ros eller forslag til konceptet - Men skal vi ikke prøve at holde det der, for ellers bliver det her én lang diskussionsklub - Det ved jeg jo :-D

Vi snakkes ved!

Med venlig hilsen

Niels Christensen

afhentning.com

Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

"Tyveri: Vi sikre vores lager bedre end man"

husk nutidsRSmile

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)