Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unik / fed reklamegave til kr. 100-300 søges

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 04:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi vil gerne lave et forsøg hvor vi tilbyder tidligere kunder en gave hvis de anbefaler vores produkt til en ven. Gaven skal være så unik at folk lægger mærke til den. Gaven skal ikke være dyr, men gerne noget kunden måske ikke selv kan skaffe andre steder. Jeg forestiller mig at prisniveauet er kr. 100-300,-  

Er der nogen der har noget godt at tilbyde, eller forslag til en sjov gimmick / gave?

Hilsen Morten

Fra Køge
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej morten
du kan kigge på min side, jeg har lidt af hver .

jesper
1-design

folie, print på krus, kreditkortholder, kuglepenne, pengeclips med valgfri gravering 10 % til amino'er skriv amino i beskedfeltet www.1-design.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Toblerone til 395 ? Wink

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik :

Toblerone til 395 ? Wink

Den er rigtig god, den er jo på tilbud hos lomax nu :-)

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er målgruppen til dit produkt, altså den typiske modtager - dette kunne måske have indflydelse på valget?

Forresten. Har på fornemmelsen at der snart går Toblerone i hele Amino - det er jo bare chokolade for pokker, og jeg selv kunne snildt undværre 4,5 kg chokolade Smile

// Jesper Skov

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

he he

Ja toblerone-manien har spredt sig ud over hele Amino. Jeg svarede selv på inlægget om Kæmpe Toblerone http://www.amino.dk/forums/p/56614/349798.aspx#349798 hvor jeg fandt den på tilbud til 395,- hos Lomax

Prisen synes jeg er lige i overkanten, men ideen er så super fed - og vækker så meget opmærksomhed - at det lige skal vendes med min partner én gang til.

Mht. målgruppen for vores produkter, så varierer den lidt. På de elektriske løbehjul er det:

- unge og gamle legebørn
- Campister
- Gangbesværede mennesker
- Virksomheder med store erhvervsarealer, som hospitaler, lagerhaller etc.

For benzin løbehjul, og de nye produkter vi får ind, så er det primært unge mennesker :)

Så forslag - også udover toblerone - er stadig meget velkomne :)

Fortsat god weekend til alle herinde Smile

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Unge og gamle legebørn, campister, virksomheder med store erhvervsarealer - skulle det så næsten ikke være et eller andet spil af en art med dit logo på? Lidt ala 'Kongespillet', petanque, eller lignende? Ved godt gaven ikke ligefrem er unik - men det er hvertfald noget der ligger i det prisleje :-)

^ Laver egen personlig æske - så bliver det pludseligt mere unikt :-)

All the best

Kasper Andreassen

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth & Kaspar

Tusind tak for jeres forslag. Det er lækkert med noget inspiration - og det er jo Aminos store styrke.

Jeg synes desværre ikke jeres forslag er helt det jeg leder efter. Det er ok gaver, men ikke noget der opfordrer til at gøre en aktiv indsats for at finde andre kunder.

Hilsen Morten

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er til børn, så vil jeg forslå en cykelhjelm - få evt jeres firmalogo/firmanavn printet ind i hjelmen. Så lige så sent som i fredags et indslag i fjernsynet om hvor populære Nutcase hjelmen var blevet. Så er det sikkret heller ikke en dårlig idé at fremme sikkerheden for børn på løbehjul :-) Priserne ligger på omkring 300 kr, til børn og voksne, men er sikker på at der er en rabat at hente hvis i bestiller flere.

Kunne man ikke forestille sig at et firma der laver auto-stickers kunne lave jeres logo om til et klistermærke - who knows, men det skal da undersøges :-)

God weekend

Anders Therkildsen

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)