Vi er kommet lidt i tvivl, vi har lige åbnet vores nye internet forretning www.copenhagenbath.dk vi er blevet gjort opmærksom på at det kan være svært at forstå og stave til vores navn Copenhagen Bath. Hvad er jeres oplevelse af navnet, set i forhold til vores profil og produkter, vi sælger badeværelsesmøbler, badekar og håndvaske.
Navnet er valgt for at understøtte, vi sælger kvalitets badeværelser fra udlandet, der er udført i en kvalitet der lever op til dansk standart og kvalitet.
Når jeg tænker på andre firmaer der også sælger badeværelser som: Design4home, Kitchn, Les-campagnolesosv. syntes jeg heller ikke at de har navne der er nemme at huske eller at stave til, men de gør det da ok.
Jeg synes det er et rigtig godt navn, men kan godt se problemet for forbrugeren. I kunne jo købe et andet domæne og bruge det som indgangsvinkel til shoppen i jeres markedsføring.
Jeg synes at du skal holde fast i navnet. Du har kun hørt fra et par personer, som havde noget mindre positivt at sige om navnet, men alle andre som synes navnet er fint vil ofest ikke huske at fortælle dig det.
Så er navnet heller ikke sværere at stave til, end at de personer det drejer sig om, alligevel har kunne henvende sig til dig. Giv dem et pænt svar, hvor du takker for deres input og samtidig forklarer hvorfor navnet er valgt. Kritiske kunder kan være guld værd, hvis man behandler dem ordenligt.
Det med domænenavne er en svær sag, ikke mindst fordi de fleste fede ER taget :)
Jeg har forsøgt at finde et nyt til min coach og organisationskonsulent biks...og puuuh det var svært...så jeg endte op med www.processus.dk, heller ik det fedeste , men vel ok?
Nej det er ikke let, jeg tror jeg har været igennem de første 10 navne og logo’er, men jeg tror at man bare må holde fat i det man syntes er bedst, der vil vel altid være for og imod?
Hold fast i nanvnet det er fint. Dine produkter er vigtigere end dit navn, og ikke mindst den service du kan tilbyde kunderne er meget vigitg, og betyder mere end navnet.