Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det det rigtige navn vi har valgt?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er!

 

Vi er kommet lidt i tvivl, vi har lige åbnet vores nye internet forretning www.copenhagenbath.dk vi er blevet gjort opmærksom på at det kan være svært at forstå og stave til vores navn Copenhagen Bath. Hvad er jeres oplevelse af navnet, set i forhold til vores profil og produkter, vi sælger badeværelsesmøbler, badekar og håndvaske.

 

Navnet er valgt for at understøtte, vi sælger kvalitets badeværelser fra udlandet, der er udført i en kvalitet der lever op til dansk standart og kvalitet.

 

Når jeg tænker på andre firmaer der også sælger badeværelser som: Design4home, Kitchn, Les-campagnoles osv. syntes jeg heller ikke at de har navne der er nemme at huske eller at stave til, men de gør det da ok.

 

Hvad syntes I!

 

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er et rigtig godt navn, men kan godt se problemet for forbrugeren. I kunne jo købe et andet domæne og bruge det som indgangsvinkel til shoppen i jeres markedsføring.

Venligst
Martin

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg synes at du skal holde fast i navnet. Du har kun hørt fra et par personer, som havde noget mindre positivt at sige om navnet, men alle andre som synes navnet er fint vil ofest ikke huske at fortælle dig det.

Så er navnet heller ikke sværere at stave til, end at de personer det drejer sig om, alligevel har kunne henvende sig til dig. Giv dem et pænt svar, hvor du takker for deres input og samtidig forklarer hvorfor navnet er valgt. Kritiske kunder kan være guld værd, hvis man behandler dem ordenligt.

Held og lykke med forretningen.

Jan Berg

Fra Karlslunde
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan og Martin!

 

Mange tak for jeres tilbagemeldinger, der er hermed vedtaget at vi beholder navnet!

 

www.copenhagenbath.dk

 

 

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint navn, hold fast i det.

Det med domænenavne er en svær sag, ikke mindst fordi de fleste fede ER taget :)

Jeg har forsøgt at finde et nyt til min coach og organisationskonsulent biks...og puuuh det var svært...så jeg endte op med www.processus.dk, heller ik det fedeste , men vel ok?

Processus Consult :)

Fra Karlslunde
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper!

 

Nej det er ikke let, jeg tror jeg har været igennem de første 10 navne og logo’er, men jeg tror at man bare må holde fat i det man syntes er bedst, der vil vel altid være for og imod?

 

www.processus.dk lyder da kanon, hold fast i det!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold fast i nanvnet det er fint. Dine produkter er vigtigere end dit navn, og ikke mindst den service du kan tilbyde kunderne er meget vigitg, og betyder mere end navnet.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder godt. Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)