Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der????

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Skibby
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften alle i rare Aminoer

Håber der er nogen her, der kan gi' mig et fornuftigt svar.

Jeg har i rigtig lang tid ligget på side 1 og 2 men i sidste uge røg jeg om på side 3 og igår væltede jeg så helt ned på side 8???  hvordan kan det være, at man pludselig ryger så langt tilbage.

Min side har ligget på nettet i næsten fire år, og har ellers været meget "vellidt" af Google.

Nogen der har et bud, for jeg blev helt ærligt lidt bleg, da jeg så det Indifferent 

Ha' en fortsat dejlig aften.

 

Super lækkert børnetøj fra Bambino

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Har ikke kigget på din side, men det passer meget godt med den pagerank opdatering der var. 

 

Har du mistet pagerank ???

Fra Skibby
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Nej, det ser ikke ud som om jeg har mistet pagerank Hmm

 

Super lækkert børnetøj fra Bambino

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

link beskrivelse ser ens ud i de links jeg fandt på google.dk til din hjemmeside , jeg har kigget på jeg kigger selvfølgelige ikke alle igennem , med har du lige arbejdet med links på det sidste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skibby
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Ja, jeg er pt. igang med noget linkbuilding.

Ved godt at når man lægger flere links på, at der kan være bevægelse frem og tilbage -  men  jeg har aldrig oplevet en så stejl rutchetur Sad

Hvis jeg bare kommer lige så hurtigt frem igen (og gerne endnu tættere på side 1) er det da ok - men det er der vidst ingen garanti for.

 

  

Super lækkert børnetøj fra Bambino

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

I den her tråd http://www.amino.dk/forums/t/61057.aspx er der en de oplever lidt det samme.Jeg forventer dog ikke at dit er lige så kritisk. Det kan dog være du skal prøve at tænke over nogen af de problemstillinger der bliver nævnt i starten af indlæget.

Hvilke ord er det du falder tilbage på ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er ikke søgeordoptimerings ekspert , med har en del viden på det område , med vis alle links er ens eller næsten ved jeg ikke om det er grunden , med jeg tror måske det kan være , med der er  mange ting der spiller ind i sit sites placering på google , med måske kan en af  søgemaskine eksperterne svare endnu bedre

Tillæge

så lige de links jeg så havde samme title som på forside af din siden måske skal du ændre lidt i title , alt der linker til din siden må nok ikke være ens

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Hvilket søgeord drejer det sig om?

Du har duplicate content for din forside på disse links:

Dit første link til forsiden har anker-teksten "Forside", og da det formentligt kun er det første link til forsiden der tages i betragtning får du ikke gavn af at det sidste link indeholder ordet "børnetøj" (som du sikkert gerne vil ligge godt på).

Det burde kan forbedres ved at sætte en nofollow attribut på det første forside link, således:

<a href="default.asp" rel="nofollow">Forside</a><br>

Mvh Jesper Jørgensen

Fra Skibby
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak for svar Smile og jeg tror du har fat i noget der!

Jeg ved desværre ikke helt hvordan jeg selv får det rettet (så meget teknisk snilde har jeg heller ikke)

Du har helt ret i at jeg gerne vil længere frem på "børnetøj" jeg har været der en gang og jeg vil tilbage igen!!!

(ved godt at der er en meget hård konkurrence på det ord)

Mvh. Wicky

 

Super lækkert børnetøj fra Bambino

Fra Skibby
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der mon en venlig sjæl som vil forklare mig hvordan jeg retter disse to links på min forside?

Jeg har ledt og ledt i administrationsdelen, men jeg kan ikke se hvor det skal rettes Huh?

God dag til jer alle

Wicky

Super lækkert børnetøj fra Bambino

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)