Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kreditkort

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der`

Da jeg står og skal rejse væk i en længre periode og derfor har brug for et præget kort(master,visa etc) og åbenbart har verdens dårligste bank hvad angår udstedelse af kreditkort ville jeg spørge om der er en levende sjæl der ved hvordan man bærer sig ad med af få et mastercard gennem anden udsteder evt udlands eller lign?????

 

med venlig hilsen Ocean

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Skift bank hvis din bank ikke magter at udstede dig et kreditkort.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Banker elsker ellers at udstede dem, da de tjener kassen på dem... Alternativt så kan du få et Paypal Mastercard. Tjek www.paypal.dk for info...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jonas!!

tak for dit indlæg... hvilken bank mener du er tilpas liberel for en invalidepensionist (billedkunstner, kunstakademiet 20 år siden) og som ikke er reg i rki og har nul gæld på sag for de seneste år.... svar venligst , da det haster!!!

Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det skal går hurtigt kan det måske være en fordel med en online bank - Basisbank.dk har jeg hørt er flinke og kompetente og kender ikke lige andre online (tjek evt. mybanker.dk).

Sig du er utilfreds med selve banken eller din bankrådgiver og ikke at du flytter fordi de ikke vil give dig et visakort :)! Jeg fatter ikke du ikke kan få et kort medmindre du har kredit-lig i lasten - de andre så alligevel vil grave frem. Men det er vel et forsøg vær og juridisk behøver du ikke at oplyse mere end de spørger om hvis det pga. nogle gamle sager.

 

Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for det Martin,den prøver jeg!!

 

 

venlig hilsen Ocean

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Chek 

SAS MasterCard

Magasin Kort

Citi Bank 

GE Money Bank

Kortene er ikke billige i rente - men du bestemmer jo selv hvor meget du vil udnytte kreditten og hvor meget du vil betale din regning hver måned. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)