Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ROSKILDE FESTIVAL!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

er der nogle folk som er leverandører eller handlende på roskildefestivalen?

har selv en økojuicebod med en kammerat!

tanken med tråden var at udveksle erfaring og netværk, i forbindelse med roskildefestivalen og måske udover ;-)

hvis der er andre der har spørgsmål eller input så fyr løs.

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 18. Jan 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke selv haft en bod kender en del der har haft forskellige former for samarbejder med festivallen. Jeg vil gerne på sigt starte noget deroppe, men mangler også en masse info da jeg hele tiden har syntes at festivallen er omringet af en masse mystik, rygklapperi og ugennemsigtighed.

I 2008 kendte jeg til en forening som havde stillet 120 medlemmer til rådighed for en af de største ølboder inde på pladsen. For dette fik de et beløb beregnet efter omsætningen det år. Jeg mener de gik derfra med en 40-50.000 DKK til foreningskassen. Udover dette fik alle medlemmer gratis armbånd. Men kan ikke lade være med at tænke på hvad man kunne tjene hvis man sendte 120 mennesker ud og f.eks. plukke jordbær i 24 timer hver. Så er 40.000 DKK sgu billigt sluppet.

Denne artikel fortæller om et par cases ift. hvad man kan forvente at tjene med de store madboder på festivallen.

http://ibyen.dk/fokus/roskildefestival/article747289.ece

Generelt skal man forvente at gå i nul de første par år, så vi skal ud i år 3-5 før der kommer plus. Det har især noget at gøre med de investeringer der skal gøres for at få en madbod der er "up to code" op og stå.

Der hvor der er flest penge at tjene er på bardriften. Kan du få en lille bar op og stå og er vejret godt kan du går fra roskilde med en mindre årsomsætning. Det er dog meget svært at komme inden for med en bar.

Det jeg har i tankerne er et mobilt salgskoncept. Pt. bliver følgende solgt mobilt på pladsen: Aviser, Is, Kaffe og Frugt. Disse varer bliver alle solgt lovligt. Ulovligt bliver der solgt øl og shots i reagensglas. Man kan sælge med egen kræft eller lave en aftale med roskilde omkring armbånd. Ved ikke hvad det koster?

Men ville gerne høre fra andre der har erfaringer deroppe fra så jeg kan have en koncept klar til 2010!

 

 

 

 

 

 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

okay hvad har du brug for at vide? kan være jeg kan svare på noget!

ps. fedt link!! ;-)

 

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)