Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Idiot arbejde" Etc taste arbejde

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Beer,

Jamen så er du jo godt kørende allerede....

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Beer,

Jamen så er du jo godt kørende allerede....

Ja det kunne jeg nok ha været men har ikke koncentreret mig så meget om det, men skulle nok bruge lidt mere tid på det, for tror egentlig at det er en efterspurgt ting..

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Poznan har et stort universitet hvor der kan studeres dansk, og det er der faktisk en hel del der gør, mærkeligt nok, og jeg var heller ikke selv klar over det før vi blev kontaktet af universitet vedr. om vi via vores rekrutteringsbureau kunne være interesseret i at sende dem til DK i et sommer job.

Jeg har talt med nogle af dem og det er faktisk ret fornuftigt hvad de kan,så kommer du videre med kampen om det offentlige så siger du bare til hvis du har brug for assistance

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et stort marked for fritlægning af produktfotos til hvid baggrund. Det er godt nok ikke tastearbejde, men at sidde og fritlægge 100 tøjfotos hører helt sikkert ind under kategorien idiot-arbejde - been there, done that Big Smile

Jeg ved, at der er firmaer, der udnytter tidsforskellen til Asien. Billederne uploaded ved endt arbejdsdag i Danmark og så har man de behandlede billeder næste morgen, når man møder på arbejde.

Ligesom ved tastearbejde vil jeg dog tro at konkurrencen er hård - uden dog at have undersøgt det.

Med venlig hilsen

Carsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en aktuel opgave.

Jeg skal hver måned have indtastet omkring 9000  håndskrevne kort, med flg. data:

navn, mobil, mail, fødselsdag.

 

Jeg kan levere data indscannet via online system, men har brug for tastere til at lagre data elektronisk.

 

Er dette en opgave der kan laves i Polen eller på Filipinerne igennem jeres netværk / firmaer til fornuftig pris?

 

Kontakt mig for yderligere oplysninger

mvh Stig

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig,

Det er meget muligt en opgave jeg kan hjælpe dig med.

Er du ikke sød og kontakte mig på kjo@tmt-telemarketing.dk eller 43582836, så kan vi snakke det igennem og komme igang!

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig

Du er velkommen til at sende mig en mail på    tja(at) juul-s dot dk

Vi kan godt lave denne type opgaver idet vi allerede har folk som er rutineret i udførelse af disse opgaver.

Mvh
Juul

Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 03:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Se her .. 

 

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)