Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

yacht

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag.

 

Jeg kunne godt tænke mig at høre om jeres mening om det her.

Tror i at import af yacht fra kina til dk er en god ide. og er da nogle interreserede eller kan i henvise mig til nogle som allerede er i branchen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der et marked for dem? Køber alle ik sådan en båd ud fra navnet?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

ved det ikke. Men jeg har et par kinesiske kontakter og jeg er blevet spurgt om jeg kunne finde køber til yacht og de har masser. men problemet er bare at jeg ikke ved om der er et marked for det her i dk og om det er smart at starte et import virksomhed af yacht. sådan som jeg har tænkt det så kunne jeg starte et import virkomhed og få lavet en flot hjemmeside hvor man viser alle de her yacht som er til salg og når der så er en køber så skulle yachten hentes hjem. jeg sælger yachten for kineserne og får min profit derfra men tænker også på skat og afgift og alle de ting.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu afhænger det meget af målgruppen du vil satse på... For det er bestemt ik sælgers marked og slet ik for så dyre ting (kender ik prisen, men i og med at du bruger ordet Yacht, så må det være en båd af en hvis størrelse)...

Du har nogle ret veletablerede konkurrenter i DK, som har ordrebøgerne booket, og hvor kunden fysisk kan komme og se bådene. Det der med "dropshipping" af sådanne både, er måske ik så hensigtsmæssigt. Du skal i hvertfald have nogle stående som demobåde, hvor folk kan se kvaliteten, designet, materialer, mærke og røre osv. Ellers får du det ualmindeligt svært.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Okai. jeg kan godt se hvad du mener. men jeg har set nogle af de danske firmaer som sælger yacht og de har dem ikke her hjemme. de er enten i sverige, tyskland og frankrig osv.. så jeg ved det ikke. men Jeg har et andet spørgesmål. Hvor skaffer dk deres vand filter, vandrenser og vandpumper og alt den slags. laver vi sådan noget her i landet. 

Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

og angående det med yacht. de har altså en masse billeder og oplysninger om yachten. men der står ikke noget om at komme og se og røre og den slags. prøv tjek den hjemmeside her- www.yachting.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Abdi:

og angående det med yacht. de har altså en masse billeder og oplysninger om yachten. men der står ikke noget om at komme og se og røre og den slags. prøv tjek den hjemmeside her- www.yachting.dk

Du henviser til en side som sælger brugte både, som ligger enten i danske farvande, eller farvande tæt på. Det er måske ik helt samme koncept, som dit. Overvej evt om du selv vil smide 1-10 mio kr for en båd du ik engang har set... Nej det vil du sikkert ik, og det ville jeg eller mange andre købere heller ik.
Hvis du vil lave sådan et setup, er du nødtil at se på kundens behov og tilfredsstille det, for ellers kommer der ingen salg

MVH
Designer Solbriller

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Løgstør
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Jeg har et firma hvor jeg dels er skibskonsulent - og har erfaring indenfor bygning af Yachts - på Danske værfter, og dels tilbyder også eksport/import og joint venture assistance i Thailand. Vores kontor der kan være behjælpelig på konsulent basis - se mere på www.comnavi.dk eller kontakt mig på cona@mail.tele.dk  - chefen på det Thailandske kontor er skibsingeniør også med mange års erfaring m.h.t. yachts - og drift af eget værft.

Jeg ved at det er muligt at købe mindre yachts pre fab. i Thailand, og sendt hertil i containere.

Mvh Henning
Commerce Navigator

Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men hvad kan jeg bruge det til. min forretning er i kina, ikke i thaliand. Og skibene er allerede bygget. jeg leder efter kunder som vil købe yacht og jeg har styr på det med import og eksport og jeg skal ikke bygge noget som helst. det hele er klar.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

kontakt din lokale bådhandler for at finde priser og muligheder. mht til filter mm.

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)