Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for at outsourcing min lager og pakke del.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Olsen:

Jeg udfordrer dig til duel ved daggry - du vælger våben - jeg vælger stedet.

Udrordringen er taget Wink

 

Jørgen Olsen:

Hvor adskiller dit tilbud på 49kr sig fra mit tilbud på 16kr ? (her er ikke plads om en plads i en garage i et villakvarter).

Det skal jeg ikke kunne sige.

Jeg har ikke læst dit indlæg om 20 kr incl. moms og vidste derfor ikke, at jeg kom til at provokere dig. 16 kr. lyder som et godt tilbud, så jeg vil da anbefale folk at bruge dig i stedet hvis både du og dine kunder er overbevist om, at du vil kunne levere til disse priser i årevis fremover.

Og det skulle så gerne være svaret på alle dine andre spørgsmål Wink

Venlig hilsen,

Christian

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Jørgen Olsen:

Jeg udfordrer dig til duel ved daggry - du vælger våben - jeg vælger stedet.

 

Udrordringen er taget Wink

 

Jørgen Olsen:

 

Hvor adskiller dit tilbud på 49kr sig fra mit tilbud på 16kr ? (her er ikke plads om en plads i en garage i et villakvarter).

 

Det skal jeg ikke kunne sige.

Jeg har ikke læst dit indlæg om 20 kr incl. moms og vidste derfor ikke, at jeg kom til at provokere dig. 16 kr. lyder som et godt tilbud, så jeg vil da anbefale folk at bruge dig i stedet hvis både du og dine kunder er overbevist om, at du vil kunne levere til disse priser i årevis fremover.

Og det skulle så gerne være svaret på alle dine andre spørgsmål Wink

Venlig hilsen,

Christian

Kære Christian !

Jamen jeg siger tak for svaret. Det er nu dejligt at have ret.

Fortsat god dag.

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:

Så kan jeg jo opdatere din viden lidt, og sige at det sagtens kan lade sig gøre at få et proffesionelt lagerhotel til 65 kr. pr. ordre med pakkelevering af postdanmark, også til private.

I denne pris er der opvarmet lager, fødevaregodkendelse, edisoft integrering, forsikring, reoler, pakning, status opdatering, returvarehåndtering og hvad du ellers kan finde på som vedrører den daglige drift.

Hvis du seriøst mener at du kan finde en lagerhotelaftale, der omfatter levering til privatkunder med Post Danmark all-in (opvarmet lager, fødevaregodkendelse, edisoft integrering, forsikring, reoler, pakning, status opdatering, returvarehåndtering ) for kr. 65,- så vil jeg til gengæld love dig gratis lagerhotel og forsendelse de næste 12 måneder, uanset mængde/antal. Så kom på banen med dokumentation for dine priser...

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Hvor adskiller dit tilbud på 49kr sig fra mit tilbud på 16kr ? (her er ikke plads om en plads i en garage i et villakvarter).

Vil du venligst komme lidt nærmere hvad du mener med en professionel løsning i denne sammenhæng - jeg går ud fra du også leverer et eller andet jeg har overset. Eller er det bare prisen der er "professionel" ?

Her er mit bud på en professionel løsning:

Lagerstyring - forsvarlig opbevaring - intet nævneværdigt svind.

Dag til dag levering.

Til en pris der ikke æder fortjenesten på varen der bliver solgt - eller mere.

Så jeg spørger af nysgerrighed hvad fidusen er ved at handle hos dig. Jeg har en god stak ordrer på månedsbasis der skal pakkes og jeg tjener alt mellem 10 og 50kr pr. pakke - jeg bliver så faktureret ca. 16kr pr. ordre for fakturering og pakning. Der har været et par svipsere hvor vi ikke har kunne levere dag til dag, men det har været yderst sjældent. Kan jeg få gladere kunder ved at betale 49kr hos dig ved en "professionel" løsning?

 

Nu kan jeg se, at det til dels er min virksomhed der bliver debatteret her, og derfor føler jeg mig forpligtet til at reagere på dit indlæg.

Ud over, at der "intet nævneværdigt svind" er i dit oplæg, er vores kunder forsikret mod svind, ligesom vi forsikrer kundens varelager som en del af vores "standard-pris". Hvis kunder selv skal forsikre deres varelager på et lagerhotel, koster det ofte mellem 5-15.000 kroner årligt.

Der ud over er vores varelagre sikret overalt med godkendte alarmer tilkoblet alarmcentral, ligesom vi iht. vores forsikring er godkendt til at opbevare særligt kostbare produkter op til en vis værdi pr. kunde.

Vi integrerer også vores it-systemer med kundernes og transportørenes, således at ordrer ekspederes hurtigt efter de er kommet ind og kunderne automatisk modtager t&t. Vi kører komplet lagerstyring for alle vores kunder og vi har revideret lagerstatus fire gange årligt (hvor kunden er velkommen til at deltage). Dette er inkluderet i vores pris.

Ud over dette, er vores lagerpersonale uddannet til deres job eller har minimum +3 års relevant erfaring på "rigtigt" lager.

Sidst, men ikke mindst tilbyder vi forsendelsespriser på pakker fra kr. 28,- til erhvervsmodtagere og kr. 38,- til private modtagere op til 20 kg.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

[quote user="Kim Gam-Jensen [tropefisk.dk]"]Hvis du seriøst mener at du kan finde en lagerhotelaftale, der omfatter levering til privatkunder med Post Danmark all-in (opvarmet lager, fødevaregodkendelse, edisoft integrering, forsikring, reoler, pakning, status opdatering, returvarehåndtering ) for kr. 65,- så vil jeg til gengæld love dig gratis lagerhotel og forsendelse de næste 12 måneder, uanset mængde/antal. Så kom på banen med dokumentation for dine priser[/quote]

Det var da det bedste tilbud jeg har fået i år!!!

Hvortil sender jeg dokumentationen? (Jeg går ud fra det er ok min samlede pris er under 65 kr?)

 

Jimmy

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kattia

 

Hvis jeg må be om dit nr så er jeg sikker på at vi kan finde en løsning

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kattia

Vi rådgiver på dette område, så du får en en uvildig rådgivning. Du er meget velkommen til, at kontakte mig på: ma@kmkonsult.dk eller 42400172 - www.kmkonsult.dk

Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kattia,

Man kan skrive side op og side ned om hvad man kan tilbyde af løsningen og finde desperate udbyder som vil underbyde hinanden for at erhverve sig en ny kunde. Men i bund og grund handler det jo om at tage en samtale for at udspecificere dine krav til at få løst denne opgave så du som kunde føler dig i fokus og roligt kan outsource dit lager samt pick n' pack. Men du skal være mere end velkommen til at ringe på 27834403 eller skrive til info@cslogistics.dk

For mere information kan du læse på www.cs-logistics.dk

Mvh

Karsten Ipsen

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)