Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en google ads konsulent

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er for tiden igang med at outsource mit online markedsføring...

Det kunne derfor være interessant, at høre nogle af jeres egne erfaringer. Jeg kunne godt tænke mig at høre om i benytter jer af en selvstædig konsulent eller et firma.

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens.

Det lyder som en god idé.

Jeg har valgt samme strategi, og benytter mig af René Sørensen til mit Google Adwords markedsføring. Jeg kan klart anbefale ham, og vil råde dig til at tage kontakt til ham.

Han svarer hurtigt på mails/telefon, og så bruger han sine egne erfaringer fra hans webshop, så man ved at det ikke bare er noget der kommer fra en bog han gar læst :)

Held og lykke med det.

Casper.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper...

Mange tak for det... Hvor meget steg dit salg ved at outsource det?

Må man have lov til at se din side?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens.

Jeg har svært ved sige stigningen, da jeg ikke brugte Google før. Men jeg valgte at bruge René, fordi jeg ikke selv havde tiden til at sætte mig ind i det, så heller bruge tiden på at optimere min forretning på andre punkter.

Jeg kan se at jeg har fået 74 ordrer igennem Adwords. Det er noget der svarer til en omsætning på ca. 20.000 kr. hos mig. Det har kostet mig ca. 1.000 kr. til René, og 2.000 kr. Til Google.

Mit gæt er dog, at hvis jeg selv havde lavet dem, havde jeg måske fået mindre ordrer, og min udgift til Google havde været højere. Så ganske enkelt, er jeg overbevist om at jeg tjener flere penge ved at bruge René.

Du må meget gerne se min side, den hedder billigegolfbolde.dk.

Mvh.

Casper.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Det lyder som en god ide. Jeg bruger en virksomhed, som hedder Kronodigital.dk. Spørg efter Jesper Eiby.  De sørger for, at min webside ligger de steder, hvor jeg ønsker det...Min erfaring er, at det er en jungel for en som mig, som ikke har styr på google markedsføring. Jeg kan ikke lige huske prisen, men jeg får gode opkald, som kommer ud fra markedsføringen på google. Så pengene er tjent hjem.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)