Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting til WordPress. Jeg kværker nogen.

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:
Og når Lone efterspørger en stabil hostingløsning, er Servage nok ikke just svaret.

Hej Frank

Skønt at se som denne tråd har udviklet sig i løbet af dagen. Men hvilket hostingfirma ville du så anbefale?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

internetUdvikler:

Hej Frank

Skønt at se som denne tråd har udviklet sig i løbet af dagen. Men hvilket hostingfirma ville du så anbefale?

Jeg har fine erfaringer med f.eks. Megahost eller Surftown, foruden Unoeuro, som allerede er blevet nævnt her i tråden.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fine erfaringer med både unoeuro og one.com, men surftown er dog ikke de bedste til support, de er forholdvis langsomme og man skulle tro de ønskede at alle skal opgradere for, at få support til VIP support.

 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

*information overload*

Woah :) Tak for svarene alle sammen. 
Jeg undersøger de forskellige muligheder - og leder efter "safemode off" 

 

Kristoffer W Hansen:

For $7 dollar om måneden, får man hosting der er $7 dollar værd.

Er det på det grundlag du ønsker at drive din forretning?

Jeg valge stedet til 7 dollars om måneden, fordi jeg havde fået det anbefalet af en jeg stoler på. Ikke umiddebart på grund af prisen.

Derudover, er der til en personlig blog - så først og fremmest skal jeg betale af egen lomme, hvilket gør en forskel - og derudover, så nej, så er det ikke "på det grundlag, jeg ønsker at drive forretning".
Hvis det havde været til min virksomhed, havde der i øvrigt slet ikke været et issue - så havde jeg for længst betalt mig fra at få det hele ordnet for mig. Nu sidder jeg selv med lorten. 
Derudover forekommer 7 dollars om måneden mig ikke umiddelbart urimeligt billigt. Jeg skal bare have et sted, og pakke en fil ud og pege et domæne på.  Jeg hoster al grafik, alle billeder, film og flashelementer selv. Jeg har bare brug for et sted, med MySQL, der kan køre selve WordPress softwaren, som ikke går offline hvert andet minut.   

Men tak, for dit ellers konstruktive indlæg. Det er rart - især når du arbejder med hosting og kunne have kommet med noget reel indsigt. 


 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Thaastrup-Leth:

WebMeistro:

@ Lone > Gå også efter et webhotel, hvor du kan køre safemode=off da du ellers vil rende ind i problemer med bl.a. visse plug-ins senere.

Korrekt - og kan se at Lone arbejder med billeder/grafik, så navnlig i dén situation kan det blive meget relevant med safemode off.

Jeg har ingen erfaringer med en hosted WordPress - og kun meget lidt, med en non-hosted version, så kan I evt. komme lidt nærmere ind på, hvilke plug-ins jeg evt. ville have problemer med?
En af de oprindelige årsager til, at jeg ville skifte til en hosted løsning, er eksempevis at jeg ikke kan embedde swf i den nuværende løsning, hvilket jeg har været lidt ærgelig over, når man nu lever af at lave Flashting og gerne vil vise åndssvage animationer frem :)

 

 

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

Jeg vil anbefale dig at hive fat i Martin fra Adnecto. Super kompetent og venlig gut, og han er rigtig god til at svare hurtigt tilbage på spørgsmål osv. via mail.

Jeg skifter alle mine websites over til ham i løbet af kort tid.

 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Grove:

Hej Lone,

Jeg vil anbefale dig at hive fat i Martin fra Adnecto. Super kompetent og venlig gut, og han er rigtig god til at svare hurtigt tilbage på spørgsmål osv. via mail.

Jeg kan også varmt anbefale Martin fra Adnecto. Jeg ved han bare har styr på det her område - og meget andet iøvrigt.

 

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

*information overload*

 

Woah :) Tak for svarene alle sammen. 
Jeg undersøger de forskellige muligheder - og leder efter "safemode off" 

 

 

Kristoffer W Hansen:

For $7 dollar om måneden, får man hosting der er $7 dollar værd.

Er det på det grundlag du ønsker at drive din forretning?

 

Jeg valge stedet til 7 dollars om måneden, fordi jeg havde fået det anbefalet af en jeg stoler på. Ikke umiddebart på grund af prisen.

Derudover, er der til en personlig blog - så først og fremmest skal jeg betale af egen lomme, hvilket gør en forskel - og derudover, så nej, så er det ikke "på det grundlag, jeg ønsker at drive forretning".
Hvis det havde været til min virksomhed, havde der i øvrigt slet ikke været et issue - så havde jeg for længst betalt mig fra at få det hele ordnet for mig. Nu sidder jeg selv med lorten. 
Derudover forekommer 7 dollars om måneden mig ikke umiddelbart urimeligt billigt. Jeg skal bare have et sted, og pakke en fil ud og pege et domæne på.  Jeg hoster al grafik, alle billeder, film og flashelementer selv. Jeg har bare brug for et sted, med MySQL, der kan køre selve WordPress softwaren, som ikke går offline hvert andet minut.   

Men tak, for dit ellers konstruktive indlæg. Det er rart - især når du arbejder med hosting og kunne have kommet med noget reel indsigt. 


 

 

 

Rolig nu :)

Jeg mener dog stadig at "man får hvad man betaler for, and man betaler for hvad man får"

At du er professionel mht til dit arbejde, det var ikke det jeg satte spørgsmålstegn ved - Men blot at jeg ikke forstår hvorfor man vælger at bruge den slags consumer løsninger, når man er afhængig af den funktion i sit arbejde. Den slag sharedhosting løsninger vil altid være ustabile. Det kan godt være de kører fint når du opretter dig som kunde første gang. Men efter noget tid, så begynder serveren af blive overbooket af de 1000+ andre sites der køre på serveren. Og det gælder ISÆR mht til DB servere.

Derfor mener jeg faktisk stadig at min kommentar var både kontruktiv og baseret på reel indsigt. Det kan godt være andre ville ha formuleret det pænere, men den slags gider jeg ikke bruge min egen eller andres tid på.

Fra København S
Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du ikke er bange for cpanel (standard på de fleste professionelle webhoteller) og engelsk, så kan jeg varmt anbefale www.Liquidweb.com i USA.

Personligt har jeg en dedikeret server til mine 250+ domæner (andet kan ikke betale sig med så mange) med WHM (web Host Manager, et panel, som giver 100% kontrol med serveren. Liquidweb har 24/7/365 service og support, de er yderst kompetente og prisen er OK.

De har naturligvis også shared hostiing hvor du deler en server med mange andre (ikke godt hvis din blog bliver en succes, idet wordpress blogs med megen trafik trækker en del server resourser)

En virtual server (kun få andre på samme server) er det bedste, hvis du ikke ønsker din egen dedikerede server (ingen andre kunder på samme server)

Cpanel indeholder Fantastico, som indeholder en lang række software, der kan installeret hurtigt og nemt. Med Fantastico kan du oprette en wordpress blog på et par minutter. Det er faktisk nemt.

De tager kreditkort og Paypal betalinger. Jeg kan ikke mindes at de har bedt om kørekort og den slags dokumentation.

Liquidweb ejer tre datacentre i USA og hoster tusindvis af hjemmesider. Se mere på www.liquidweb.com

Jeg har selv været kunde hos dem i flere år og har intet at udsætte på deres service.

Marvin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil slet ikke anbefale One.com.

Nok det mest useriøse selskab jeg har mødt.

Deres sikkerhed er meget ringe, og de ser ud til at være ligeglade med det, selvom man fortæller dem hvor hullet er og hvad det skyldes / hvordan det kan rettes.

Dette kan uddybes nærmere, men jeg vælger at lade være, da sådanne ting ikke diskuteres på et offentligt forum om så stort et firma.

---

Jeg vil til gengæld anbefale Gigahost 

Prisen er god.

Deres support er god, de svarer altid og er meget hjælpsomme.

Sikkerheden er god nok. (Jeg har ikke været udsat for noget hos dem, som var deres skyld)

Uendelig mange domæner på dit webhotel

Din plads stiger konstant.

Uendelige databaser

Statistik mm.

MEGET brugervenligt administrator panel.

---

Det var så det jeg kunne komme på lige pt.

 

 

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)