Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studerende og iværksættere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg vil gerne opfordre Amino til at blive mødestedet for iværksættere og studerende.

Rigtig mange studerende producerer god og brugbar viden uden denne viden nogensinde kommer samfundet og virksomhederne til gode, og mange studerende vil sætte pris på at få lov til at komme ud fra skolen og samarbejde med virksomheder.

I har i forvejen en stor kontaktflade til iværksættere med et behov for hjælp - derfor ville det være oplagt at lave et mødested hvor studerende som skriver specialer og kandidatafhandlinger kan møde virksomheder som har et reelt behov for hjælp.

Jeg er klar over at der allerede findes sider som kan lidt af ovenstående, men de er helt grønne uden kontakt til hverken virksomheder eller studerende.

 

 

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide, Martin

Jeg har selv 3 gange haft stort udbytte af at have studerende til at arbejde med et konkret projekt. Jeg ved der findes udbudsportaler på de enkelte læreanstalter, hvor virksomheder og studerende kan finde hinanden men hvis det nu på en eller anden måde kunne lade sig gøre at samle disse opgaver/udbud på Amino - ja lidt på samme måde som "freelancer" er lavet - så kunne det blive en succes tror jeg.

Med venlig hilsen: Jesper Boesen Nielsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille kort forklaring inden på freelancer .

Der forklare man godt kan være under studie ville måske afhjælpe dette problem rimeligt meget., dette står ikke inde på freelancer.

Skriv en god profil beskrivelse , med en overskrift du er studerende , kan give billige pris da du skal bruge opgaver til at blive bedre og få erfaring , ville nok være det der gav mest opmærksomhed

2 portaler ville nok forvirre for meget vil jeg tro.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino Freelancer er for alle også studerende.
Opret en profil der og forklar hvem du er og hvad du kan og sæt dine priser lavt, så kører det :-)

Dbh Martin 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)