Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler jeg / Hvad gør jeg forkert?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg oprettede for nogle uger siden http://www.cvskabeloner.dk - med henblik på at komme højt på google - udelukkende på søgeordet 'CV Skabelon'.

Jeg sørgede for at bruge ordet CV Skabelon meget - også i H1 osv. og prøvede såvidt muligt ikke at lave det i flertal (skabeloner). Jeg rodede med titlerne på mine links, mine billeder, m.v. - men er stadig på page 2 i google (bedre end page 4, som jeg var sidst).

Jeg har fået mit link på Gratisting.dk og links.tdconline.dk som begge er rimelig store sider.

Mit spørgsmål er så, er resten af arbejdet blot at få indgående links, eller er der noget min side mangler eller noget jeg gør forkert?

Glæder mig til at høre fra jer.

All the best
Kasper Andreassen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Tak for det hurtige svar. Okay, så du mener jeg skal have flere indgående links, ved f.eks. at tilmelde siden flere link-kataloger og ellers få folk til at henvise til den?

All the best

Kasper Andreassen

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad betyder links kataloger http://www.demib.dk/danske-link-kataloger-1145.html værdien er dog faldende allerede

så denne video idag han er bare kanon dygtige

 

 huske at læse begge disse her SEO bøger , de er begge super gode

http://www.demib.dk/

http://www.seo-lex.dk/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Lige et par hurtige SEO punkter efter at have brugt et par minutter på dit website:

 

  • Din forside svarer på og linkes til både via / og via /index.html. Den skal kun svare på én af dem
  • Intern linkbuilding - Såvidt jeg kan se er der ingen af dine sider der linker tilbage til forsiden med dit vigtigste søgeord - sørg for det hvor det er muligt og giver mening.
  • For lidt tekst på din forside - du har kun ca. 132 ord, det er alt for lidt. Hvis det er muligt, så øg mængden til minimum det dobbelte.
  • Du bruger ikke ordet "cv skabelon" i dit h1 (overskrift) på forsiden - det ville jeg personligt anbefale at du tilføjer og bruger der.
  • Link med korrekt anchor tekst - Husk at linke til dit website med det søgeord du gerne vil findes på hver gang du har chancen. I ovenstående indlæg kunne du have linket med fx download cv skabelon (og husk at variere dem såvidt muligt fra gang til gang når du linker)
  • HTML fejl, du har en del html fejl i din kode - fix dem da det kan potentielt set give problemer hvis søgemaskinen pga. disse fejl har svært ved at læse din hjemmeside (og kan også være et problem for dine besøgende, så uanset hvad er det smart at fixe): se fejlene her: http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.cvskabeloner.dk%2F

 

 

Det var lige hurtigt hvad jeg umiddelbart fandt ved gennemgang. Bemærk at jeg er ikke seo-ekspert, jeg er programmør og kender blot til den tekniske implementerings del af SEO. Hvis du fortsat efter længere tid ikke kommer højere op eller du er i tvivl om hvad du laver, så vil jeg anbefale du hyrer en SEO-konsulent til at have med på sidelinien.

Held og lykke med det

Mvh. Lars

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 02:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Lige et tillægsspørgsmål:
Nu kan jeg se, at du gør brug af en gratis CSS skabelon. Er det ikke normal kotume og en del af licensen, at linke tilbage til den oprindelige udbyder af det?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 05:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget linkjuice i et link på gratis-ting.dk, da de så vidt jeg husker har en eller anden for for redirect på deres udgående links. Du kan dog oprette dig i deres forum og smide et link til din side. Husk en god og beskrivende ankertekst og husk at variere ankerteksten, så det ikke er den samme hver gang.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 05:37
Hvor mange stjerner giver du? :


Vidste du at 75% af alle jobs aldrig bliver slået op?

Catchy sætning chocker læseren, prøv at gå så meget som muligt efter at chokere læseren på forsiden, derefter præsenter løsningen... Fx.

Hvis du vil vide hvordan du finder(og lander) jobs der lever op til dine forventinger vil du ikk gå glip af at læse mine tips og tricks.

Fortæl læseren hvorfor han skal lave sit eget cv(vidste du at et cv's format afgør.... osv.) Med mine cv-designs vil du opdage... osv.

Undskyld det ikk har noget med Ceo stuff at gøre, bare nogle tricks der kunne optimere din hjemmeside

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikael christiansen: Tak for det. Har selv læst gratis udgaven af SEO-LEX og synes den var rigtig god.

@Lars Meyer: Tusind tak for det! Var netop sådan nogle konkrekte punkter jeg søgte, så vil jeg gå igang med :-)

@Swift Media: Denne skabelon er en som jeg har downloadet via en skabelon side som jeg betaler til. I "the agreement" står der ikke noget om jeg skal linke tilbage - og mener ikke at det er kotume, når jeg har betalt for den.

@Nicolaj: Tak for tippet! Troede egentlig der var noget linkjuice, da det er en relativ stor side, men ærgeligt hvis de har en form for redirect der ikke giver det.

@GoldMate: Tak for dit svar, ikke en dårlg idé :-)

All the best

Kasper Andreassen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)