Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WPMU, problmer, muligvis host

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og vil lege lidt med WPMU men jeg kan ikke få det til at fungere på Gigahost. Da jeg ikke er den store MYSQL nørd så må jeg se mig tæsket af min uvidenhed.

 

Jeg har set film om opsætning men jeg får slet ikke samme skærme jeg får..

Så hvis nogen ved hvordan man sætter WPMU op og evt. kender en god host der gør det let så er jeg all ears :)

 

Tak :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg plejer at anbefale minimum Medium til Wordpress MU, men hvis det er et virkeligt lille site du laver kan en Mini også godt bruges:

http://www.specialhosting.dk/produkter/webhotel

Hvis du køber hostingen hos os skal jeg nok hjælpe dig u/b med at få WPMU op at køre :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvilke problemer oplever du, når du forsøger at få det til at fungere hos Gigahost?


// Peter

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bautik

 

Min www.brandinspektoeren.dk er WP MU, og opsat af Brian Brandt med webhotel hos acenet.dk. Og det kører skide godt!

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen

Desværre er jeg ikke ude efter at bruge så mange penge på det endnu, da jeg først vil teste det. Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg kan benytte WPMU endnu så jeg vil udforske det først :) skal nok vende tilbage hvis det bliver relevant :)

p.lose

Jeg ændre wp-config filen som jeg plejer med den almindelige Wordpress. men..


1. VHOST - Jeg skal vælge Ja eller nej i Wp-config. Aner ikke hvad den gør men prøver begge ting.
2. DOMAIN_CURRENT_SITE & PATH_CURRENT_SITE skal jeg definere, men igen er jeg lidt lost. Kom dog videre med hjemmeside navn " eksempel.dk " og " / "
3. Fejl med Databasen. Den mangler felter osv.


da jeg så et par film med installationen af WPMU der var der en installations side man blev ledt igennem men jeg får kun fejl siderne.

Boysen

Kunne være jeg skulle høre ham af :) Tak for det!

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

Jeg har set film om opsætning men jeg får slet ikke samme skærme jeg får..

Har videoklippet evt. været af Wordpress 3 med multiside-funktion, og ikke den nuværende WPMU? I så fald forklarer det forskellen mellem video og det du oplever. :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

David Mc Nally:

Bautik:

Jeg har set film om opsætning men jeg får slet ikke samme skærme jeg får..

Har videoklippet evt. været af Wordpress 3 med multiside-funktion, og ikke den nuværende WPMU? I så fald forklarer det forskellen mellem video og det du oplever. :)

Nej det har været WPMU 2.8.6. :S

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 21. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sat MU op et par gange, men aldrig oplevet at det skulle være mere vanskeligt end den lille udgave. Hvilke problemer oplever du?

Send mig evt. en PM med detaljerne, så vil jeg gerne tage et kig på det for dig.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)