Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har et produkt(website).. men INGEN besøgende.. Hjælp!

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er selv udvikler og designer på mit eget produkt, og jeg har gjort. og gør rigtig meget for det skal være et fantastisk nemt system at bruge...

Men jeg er snart ved at dø i min motivation, jeg har 500 unikke besøgende om måneden (5000 hits), og ud af dem er der 20 der klikker på indryk-annonce.. og max 1 der konverteres til oprettelse..

Jeg prøver nu at tilføje noget relevant indhold, med et shoppingindex o.lign for at få mere søge/link bait på siden..

Men lige meget sker der.. Overvejer nu at lave nogle landingpages, og så gøre alt hvad jeg kan for at gå ud og smide links rundt omrking til dem..

Pff.. Hvad skal jeg gøre for at få "gang i min forretning" ... jeg skal gerne have 1mill hits om måneden før jeg kan få bare lidt penge ud af det her..


Jeg har overvejet at gøre det muligt at oprette annoncer uden at "logge ind".. men, .. jeg vil godt beholde en "bruger- til bruger" grænseflade.. og synes integriteten bliver kompromitteret ved at fjerne "community" delen i det.. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Skud lige fra hoften: Farven lyserød virker for mig for "billig" - prøv at lege lidt med farverne - læg mærke til hva der bruges af farver rundt om kring - orange ville være en god en til at trække med -

Fx. kunne Sælg eller Køb, nemt og gratis - ændres til -> INDRYK annonce - NEMT og GRATIS os så ville lave det i orange -


Baggrunden (den sitet ligger på) ville jeg også ændre til noget mere enkelt -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07