Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har et produkt(website).. men INGEN besøgende.. Hjælp!

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er selv udvikler og designer på mit eget produkt, og jeg har gjort. og gør rigtig meget for det skal være et fantastisk nemt system at bruge...

Men jeg er snart ved at dø i min motivation, jeg har 500 unikke besøgende om måneden (5000 hits), og ud af dem er der 20 der klikker på indryk-annonce.. og max 1 der konverteres til oprettelse..

Jeg prøver nu at tilføje noget relevant indhold, med et shoppingindex o.lign for at få mere søge/link bait på siden..

Men lige meget sker der.. Overvejer nu at lave nogle landingpages, og så gøre alt hvad jeg kan for at gå ud og smide links rundt omrking til dem..

Pff.. Hvad skal jeg gøre for at få "gang i min forretning" ... jeg skal gerne have 1mill hits om måneden før jeg kan få bare lidt penge ud af det her..


Jeg har overvejet at gøre det muligt at oprette annoncer uden at "logge ind".. men, .. jeg vil godt beholde en "bruger- til bruger" grænseflade.. og synes integriteten bliver kompromitteret ved at fjerne "community" delen i det.. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Skud lige fra hoften: Farven lyserød virker for mig for "billig" - prøv at lege lidt med farverne - læg mærke til hva der bruges af farver rundt om kring - orange ville være en god en til at trække med -

Fx. kunne Sælg eller Køb, nemt og gratis - ændres til -> INDRYK annonce - NEMT og GRATIS os så ville lave det i orange -


Baggrunden (den sitet ligger på) ville jeg også ændre til noget mere enkelt -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:

Skud lige fra hoften: Farven lyserød virker for mig for "billig" - prøv at lege lidt med farverne - læg mærke til hva der bruges af farver rundt om kring - orange ville være en god en til at trække med -

Fx. kunne Sælg eller Køb, nemt og gratis - ændres til -> INDRYK annonce - NEMT og GRATIS os så ville lave det i orange -


Baggrunden (den sitet ligger på) ville jeg også ændre til noget mere enkelt -

 

Jeg gør jo noget i, lige præcis ikke at ligne alt andet på nettet ?.. tror bestemt ikke mine manglene besøgende har noget med mit "layout" at gøre..

Jeg leder ikke efter design hjælp, men idéer til at skaffe flere aktive besøgende..  ikke til at gøre siden "orange".. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Helsingør
Tilmeldt 21. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gætte på, at når der ikke rigtigt er nogle annoncer vurdrer de brugere der kommer forbi, at sitet  "står stile", og at det vil være svært at få sin vare solgt.

Du kunne afholde en konkurrence og udlodde en flot præmie til alle der opretter en annonce indenfor et tidsrum. Der findes et væld af sites hvor man kan annoncere sine konkurrencer, og selvom kvaliteten af de besøgende og måske enda annoncer ikke vil være så høj, så opnår du både eksponering og flere nye annoncer.

Din gave skal helst have noget med dit produkt at gøre, og gerne være relevant for at folk kommer igen....men det er måske svært at finde. Du kan bedst selv afgøre, hvad det skal være.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Flyt opret-bruger delen til efter man har oprettet annoncen - der er folk hooked. Der er ikke noget værre, end at støde på sådan én oprettelsesside, lige når man egentlig ville noget andet. 
Lad dem uploade et billede, beskrive deres produkt - og når de så vil gemme den, så bed om deres info. Tror du vil tabe en del færre brugere på den måde.

I samme omgang, kan du eventuelt i stedet for, at have en knap på forsiden, med "opret produkt" - have en stor widget-agtig ting på forsiden, hvor der står: "SÆLG DINE TING NU" - med en skabelon af en annonce, hvor brugeren bare skal udfylde tingene. Dummybillede med knap til at uploade eget billede - overskrift-input field, beskrivelse-input field, pris-input field osv. - og når de så trykker "gem annonce og sælg din ting", beder du dem om at oprette sig.

Gør det så nemt - og sjovt - som overhovedet muligt at sælge sine ting. En dummyannonce sætter safterne i gang hos brugerne. Deres produkt kunne være lige der - og de kan rette i det live.  

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Flyt opret-bruger delen til efter man har oprettet annoncen - der er folk hooked. Der er ikke noget værre, end at støde på sådan én oprettelsesside, lige når man egentlig ville noget andet. 
Lad dem uploade et billede, beskrive deres produkt - og når de så vil gemme den, så bed om deres info. Tror du vil tabe en del færre brugere på den måde.

I samme omgang, kan du eventuelt i stedet for, at have en knap på forsiden, med "opret produkt" - have en stor widget-agtig ting på forsiden, hvor der står: "SÆLG DINE TING NU" - med en skabelon af en annonce, hvor brugeren bare skal udfylde tingene. Dummybillede med knap til at uploade eget billede - overskrift-input field, beskrivelse-input field, pris-input field osv. - og når de så trykker "gem annonce og sælg din ting", beder du dem om at oprette sig.

Gør det så nemt - og sjovt - som overhovedet muligt at sælge sine ting. En dummyannonce sætter safterne i gang hos brugerne. Deres produkt kunne være lige der - og de kan rette i det live.  

Det vil jeg kigge på, det med at man først skal oprette brugerne lige efter annoncen...

Du gav mig nogle ting og tænke over, mht. til min side..


Men der skal stadig være nogle folk at konvertere.. 

 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:

Men der skal stadig være nogle folk at konvertere.. 

Ud af 5000 mennesker, er der 20 der trykker på knappen og 1 der konverterer lige nu, så vidt jeg forstod problemet?
Hvis du ændrer knappen til en dummyannonce, er der måske en del flere end under en halv procent, der opretter annoncen - og hvis du flytter oprettelsen af brugeren til efter oprettelsen af annoncen er der måske en del flere end 5% af dem, der færdiggør deres annoncer.

Det er da meget gode odds, for højere konverteringsrate?

Og når først produkterne er der, trækker de jo flere brugere til.  Start småt, med små tweaks og udvid hen af vejen.  


 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke det at være anerledes er et plus i sig selv - så havde japanerne nok forsøgt sig med en 5 hjulet bil istedet -

Nu har jeg også i al beskedenhed en side med køb og salg - og om brugeren opretter sig før eller efter tror jeg ikke er et problem eller en bremseklods - .

Det er synlighed på nettet - det er synlighed for hvor og hvordan man kommer igang - synlighed for hvor og hvordan man søger efter en annonce -

God kamp -

PS hvis der ikke er nogen der har sagt det til dig endnu - så start du med at downloade Epusher Light - den giver helt sikkert megen god inspiration også til dig -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Simon Elkjær:

Men der skal stadig være nogle folk at konvertere.. 

Ud af 5000 mennesker, er der 20 der trykker på knappen og 1 der konverterer lige nu, så vidt jeg forstod problemet?
Hvis du ændrer knappen til en dummyannonce, er der måske en del flere end under en halv procent, der opretter annoncen - og hvis du flytter oprettelsen af brugeren til efter oprettelsen af annoncen er der måske en del flere end 5% af dem, der færdiggør deres annoncer.

Det er da meget gode odds, for højere konverteringsrate?

Og når først produkterne er der, trækker de jo flere brugere til.  Start småt, med små tweaks og udvid hen af vejen.  

Ja, nej .. ikke 5000 mennesker.. 4-500 unikke.. 

Ja jeg ved godt jo flere annoncer der er på siden, jo flere kommer der.. skal bare have brudt den første barriere. ..


Per Krabbe:

Jeg tror ikke det at være anerledes er et plus i sig selv - så havde japanerne nok forsøgt sig med en 5 hjulet bil istedet - 

Nu har jeg også i al beskedenhed en side med køb og salg - og om brugeren opretter sig før eller efter tror jeg ikke er et problem eller en bremseklods - . 

Det er synlighed på nettet - det er synlighed for hvor og hvordan man kommer igang - synlighed for hvor og hvordan man søger efter en annonce - 

God kamp - 

PS hvis der ikke er nogen der har sagt det til dig endnu - så start du med at downloade Epusher Light - den giver helt sikkert megen god inspiration også til dig -

Føler fuldstændig du har misforstået mit problem.. og du snakker også lidt rundt om dig selv..  Du tror ikke bruger oprettelse har noget med konvertering at gøre.. og så henviser du mig til at jeg skal læse e-pusher.. hmm?

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:

Per Krabbe:

Jeg tror ikke det at være anerledes er et plus i sig selv - så havde japanerne nok forsøgt sig med en 5 hjulet bil istedet - 

Nu har jeg også i al beskedenhed en side med køb og salg - og om brugeren opretter sig før eller efter tror jeg ikke er et problem eller en bremseklods - . 

Det er synlighed på nettet - det er synlighed for hvor og hvordan man kommer igang - synlighed for hvor og hvordan man søger efter en annonce - 

God kamp - 

PS hvis der ikke er nogen der har sagt det til dig endnu - så start du med at downloade Epusher Light - den giver helt sikkert megen god inspiration også til dig -

Føler fuldstændig du har misforstået mit problem.. og du snakker også lidt rundt om dig selv..  Du tror ikke bruger oprettelse har noget med konvertering at gøre.. og så henviser du mig til at jeg skal læse e-pusher.. hmm?

Har lige skimmet E Pusher light i forhold til din noget bastante kommentar til Krabbe. Der er mindst 7 råd i E Pusher light som du kan anvende der vil skabe bedre resultater på din side.

Deruodver har du nogle betingelser som får brugere til at løbe skrigende væk, samtidig med man skal væk fra oprettelsen for at læse dem. Lav det dog som popup i linien hvor man accepterer betingelserne.

Du sender brugerne lige over på andre websites, det er da tåbeligt.

Du bruger alt for meget plads på blog indlæg....

Dit design er relativt kedeligt, og det er det fordi du bruger meget plads på nonsens frem for at få kunder i biksen. Og den facebook blå farve har ingen relevans på din side.

Der er mange grunde til der ikke er brugere på siden. Men start med nogle af de råd du har fået her på Amino.

 

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)