Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgsklar og nyt produkt haves/søges solgt af prof. firma

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt ærligt, så bryder jeg mig ikke om din tone...

Det er til haven, og hvis nogen har andet i deres sortiment, eller evt. har virksomhed med tilsvarende, kunne det jo muligvis have deres interesse...

Og ærlig talt, må det være op til mig, først at fremlægge emnet til rette person.

Syntes du min måde at beskrive det på er for ringe, kan du jo undlade at besvære dig med at skrive.

At den er simpel, gør jo kun det hele lettere i fremstilling m.m.

Men jeg har altså mine grunde, til ikke her at ville nærmere ind på det.

Var det en sadel, tror jeg ikke, at en pottemager ville henvende sig. Men der står, at det er til haven, hvilket bør være nok p.t. 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det første, hvis ikke du har gjort det, så skal du henvende dig til Patent- og Varemærkestyrelsen, dette kan du gøre ved at ringe til deres absolutte anbefalelsesværdige kundeservice på 43508301 på mandag.

Her kan du i fortrolighed foreligge dem din idé og høre om den på en eller anden måde kan beskyttes.

1. Hvis de mener den kan beskyttes, så skal du, hvis ikke du selv har midlerne og stadig synes din opfindelse er genial, sørge for at få den beskyttet evt. ved at optage lån eller søge investorer.

2. Hvis ikke den er original nok til at blive beskyttet, så sørg for at udfærdige en NDA hvor bøden for overtrædelse af hemmelighedholdelsen er høj nok til at folk ikke vil underskrive hvis de skulle have tanker om at stjæle din idé.

Derudover virker det som om du søger en der har forbindelser til afsætning indenfor segmentet for produkter til haven. Det kan være en fejl, da det ikke nødvendigvis er den der har direkte adgang til dette der kan sikre den bedste afsætning worldwide.

Men til trods for du ikke kan lide tonen i Remy´s indlæg, så vil der aldrig være noget der kan hindre kopiering. Hvis produktet er interessant nok, så er det ved markedsføring kopieret af kineserne inden 48 timer efter 1. fremvisning.

En af mine venner driver med succes smykkeproduktion, og han har konstateret at kineserne med det samme kopierer hans produkter, hvorfor han har blokeret for al adgang, i det omfang det er muligt, fra kinesiske internetbrugere.

Moralen er, at intet generelt kan beskyttes 100%

Køb ren argan olie her

Fra Svebølle
Tilmeldt 19. Mar 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er et firma, som sælger rigtig mange produkter til byggecentre / havecentre i hele Danmark.

Vi leder efter flere produkter, som vi kan tilbyde vores kunder og dit produkt kunne måske være noget for os, se evt.:  www.salgsagentur.dk  .

Ser frem til, at modtage noget mere info. evt. mail.:  hjcmarketing@yahoo.dk .

MVH.

Henrik Christensen.

Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

*Hej

Du har sendt mig en privat mail, men jeg kan ikke åbne den. Interne problemer tror jeg.

Kan du evt. sende til min Amino "mail"

Midtskogens

Fra Svebølle
Tilmeldt 19. Mar 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
 
Tak for din returmelding.
 
Vores firma.:  se evt.:  www.bundtrade.dk
 
Vores hjemmeside er ved at blive udbygget med alle vores produkter, men hjemmesiden giver dig lidt indsigt i, hvem vi er.
 
Kan du ikke give noget mere info. om produktet, det giver mig / os en bedre mulighed for at vurderer salg osv....?
 
MVH.
Henrik Christensen
Salgschef.
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)