Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på komplet shopsystem uden hosting?

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Hej Morten

Der er shopsystem indbygget, så det lige klart til at man kan ommøblerer efter sine ønsker.

Systemet sætter dig sådan set istand til at gøre meget af programmørens arbejde, men det løser ikke designerens opgaver. Så det kan anbefales at kigge lidt på Photoshop og få en professionel designer til at lave det indledne design og nogle grundelementer.

Det vigtige er at du helst skal kunne lave designet og shoppen om løbende, efter feedback fra kunderne, splittest osv. Hvis du kan lave disse uden at skulle bruge programmør eller designer timer, så mener vi at du har de bedst mulige værktøjer til at nå en optimalt sælgende shop!

Ja, det lyder nemlig meget spændende. Og som Lagersalg siger, så kunne det da være dejligt at vide hvornår i forventer at være køreklar?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten og Lagersalg Jeg er rigtigt glad for at I synes det lyder spændende. Mht. Hvornår vi er håber på at sende de første åbne betaer ud om 1-2 måneder. Så vil man kunne bygge sin shop og begynde at sælge! Vi idag en del shops der er live, så driften er klar. Ligenu siger planen at vi launcher version 1 internationalt i slutningen af året.
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Hej Morten og Lagersalg Jeg er rigtigt glad for at I synes det lyder spændende. Mht. Hvornår vi er håber på at sende de første åbne betaer ud om 1-2 måneder. Så vil man kunne bygge sin shop og begynde at sælge! Vi idag en del shops der er live, så driften er klar. Ligenu siger planen at vi launcher version 1 internationalt i slutningen af året.

Men er der så mulighed for at man kan prøve at bruge det nu?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:

Morten Nielsen - Kidznet.dk:
Som skrevet i et svar her i tråden, går jeg efter nogle noget dyrere løsninger

Så vil jeg da også gerne komme med et bud.

89.995,- for unik design, implementering og opsætning i Magento. Såfremt du ønsker dette uden hosting og betalingsgateway.

Til Rasmus:

Hvis jeg "vinder" opgaven, kan jeg så købe en shop hos dig?

 

Jimmy

Ingen problem. Vi har før ageret underleverandør Smile

Hvis man gerne vil have et dansk bureau til at levere samme ydelse som vi gør, vil det typisk koste en små 3 gange mere. Det er fint at ville have noget andet end os, vi dækker ikke alles behov, men kun at bruge prisen som parameter mener jeg ikke man kan bruge til så meget.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Ingen problem. Vi har før ageret underleverandør Smile

Hvis man gerne vil have et dansk bureau til at levere samme ydelse som vi gør, vil det typisk koste en små 3 gange mere. Det er fint at ville have noget andet end os, vi dækker ikke alles behov, men kun at bruge prisen som parameter mener jeg ikke man kan bruge til så meget.

Hej Rasmus,

Nu skal træerne heller ikke vokse ind i himlen :O)

Det er ikke i tvivl om at dit produkt er rigtig godt til prisen. Dit produkt er stærkt til kunder som er afklaret med hvad de ønsker, og derved at du formidler kontakten til det ukrainske bureau som du samarbejder med. Heraf er din konstellation med faste designrammer mv. rigtig fornuftig.

Men for den webshop som ønsker sparring, indspark og rådgivning omkring sin e-forretning før, under og efter sin shopudvikling - er det ikke tilstrækkeligt, dette er typisk det du vil få med for de 3x mere du hentyder til - og dette kan være afgørende for succesen for webshoppen.

Vi har tidligere talt sammen, og hvor du mener at vi faktisk er konkurrenter - jeg er lodret uenig, fordi den ydelse som vi leverer er så anderledes end din - at det er vidt forskellige kunder der handler i din butik, og i min butik.

Vi har sagtens mulighed for at konkurrere på prisen, vi har naturligvis undersøgt markedet grundigt, og vi kan sagtens levere det samme produkt via outsourcing, men det er bare ikke det som vores forretning er bygget på - den er bygget på at hjælpe eksisterende webshops med at få mere ud af sin e-forretning.

Så for at nå frem til det jeg vil sige, er det vigtigt at sammenligne æbler med æbler, og ikke æbler med pærer.

Vh
Henrik

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Petersen:

Hej Rasmus,

Nu skal træerne heller ikke vokse ind i himlen :O)

Det er ikke i tvivl om at dit produkt er rigtig godt til prisen. Dit produkt er stærkt til kunder som er afklaret med hvad de ønsker, og derved at du formidler kontakten til det ukrainske bureau som du samarbejder med. Heraf er din konstellation med faste designrammer mv. rigtig fornuftig.

Men for den webshop som ønsker sparring, indspark og rådgivning omkring sin e-forretning før, under og efter sin shopudvikling - er det ikke tilstrækkeligt, dette er typisk det du vil få med for de 3x mere du hentyder til - og dette kan være afgørende for succesen for webshoppen.

Vi har tidligere talt sammen, og hvor du mener at vi faktisk er konkurrenter - jeg er lodret uenig, fordi den ydelse som vi leverer er så anderledes end din - at det er vidt forskellige kunder der handler i din butik, og i min butik.

Vi har sagtens mulighed for at konkurrere på prisen, vi har naturligvis undersøgt markedet grundigt, og vi kan sagtens levere det samme produkt via outsourcing, men det er bare ikke det som vores forretning er bygget på - den er bygget på at hjælpe eksisterende webshops med at få mere ud af sin e-forretning.

Så for at nå frem til det jeg vil sige, er det vigtigt at sammenligne æbler med æbler, og ikke æbler med pærer.

Vh
Henrik

Nu skal vi ikke komme ind på en længere udredning, men hvis du er villig til at arbejde til en timeløn på omkring de 150,- ja så er du en konkurrent. Ellers er du bare en spiller i samme pris segment Smile

Og hvis du er villig til at arbejde for 150-200 i timen ville jeg nok betvivle kvaliteten af arbejdet. Selv er min timerpris omkring de 850,- fordi det er det min kunder vil betale mig for min viden og kunnen. Så ved at vælge Get A Shop for man al min viden kombineret med et ufatteligt billigt kvalitetsprodukt fordi designere/udviklere/projektleder ikke arbejder til danske priser (ja disse personer er rent faktisk forskellige personer i Get A Shop, ikke en 18 knejt der laver det hele selv ved siden af studierne Wink).

Jeg ser jævnligt andre Aminoer tilbyde webshop til under 5000,-. Disse personer er ikke mine konkurrenter, men de giver mig til gengæld en større opgave i at forklare mine potentielle kunder forskellen på os som leverandører. I det segment jeg har valgt spiller prisen en stor rolle, så jeg har en opgave i at snakke om kvalitet, leverance sikkerhed, leverance proces osv.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Desværre lader vi kun designere fra vores kontor fællesskab, bruge systemet nu!

Det er ikke et forsøg på at være snobbet, men en konsekvens af at vi har set, er der hvor systemet er pt. skal der bruges en 3-4 timer på undervisning og support før designeren er selvkørende på systemet.

Men ligeså snart vi har lavet de features, der gør at systemet er noget man kan tage i brug direkte fra web, så sender vi beta logins til alle der gerne vil havde det. Skriv endelig en mail til mig på plu(at)cloudsprout.dk hvis du vil på ventelisten.

Hvis du vil se en lille forsmag på Photoshop integrationen, så der rigtigt er noget at glæde sig til, så kan du se flg.:
http://www.cloudsprout.dk/videoer/weekendwork.html 
http://www.cloudsprout.dk/videoer/weekendwork2.html

Håber du synes vi er værd at vente på :-)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Hej Morten

Desværre lader vi kun designere fra vores kontor fællesskab, bruge systemet nu!

Det er ikke et forsøg på at være snobbet, men en konsekvens af at vi har set, er der hvor systemet er pt. skal der bruges en 3-4 timer på undervisning og support før designeren er selvkørende på systemet.

Men ligeså snart vi har lavet de features, der gør at systemet er noget man kan tage i brug direkte fra web, så sender vi beta logins til alle der gerne vil havde det. Skriv endelig en mail til mig på plu(at)cloudsprout.dk hvis du vil på ventelisten.

Hvis du vil se en lille forsmag på Photoshop integrationen, så der rigtigt er noget at glæde sig til, så kan du se flg.:
http://www.cloudsprout.dk/videoer/weekendwork.html 
http://www.cloudsprout.dk/videoer/weekendwork2.html

Håber du synes vi er værd at vente på :-)

Har sendt dig en mail, Lundsby Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, jeg sender dig et login snart vi er klar.

Fra Jerusalem
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Uhadada, det ser ud til at du har været lidt igennem...Sad, så lad mig prøve at rette lidt op på din opfattelse af os webmagere...

Faktisk synes jeg godt om et system der hedder comersus og som er lavet i klassisk asp, men det er meget nemt at arbejde med. Ved at betale nogle 100 US$ kan man få deres PRO version som har et endnu bedre back office.

Der er en masse gode features.

At lave betaling uden at brugeren "forlader" din site kræver i princippet at din betalingspartner understøtter dette, typisk med en såkaldt "web service".  Det burde kunne ordnes rimeligt.

Mht. til egen server så vil jeg foreslå evt. at tage en virtual server, det giver frihed som egen server men er billigere. Med mindre i har meget trafik (=rigtigt mange besøgende) eller tekniske årsager til at ville have det på en fysisk maskine.

Mht. til design så tag et kig på http://www.templatemonster.com selv om du ikke lige vælger at tage et færdigt design derfra (de er ret profesionelle) så kan det give dig en del inspiration og du vil kunne vise grafikeren hvad du kan lide og ikke. 

Ville med glæde kunne hjælpe dig med at samle alle trådene og customizere whatever open source løsning du anvender (vi arbejder mest i Microsoft tools, så enten asp eller .NET). Du kan kontakte mig på 36981063 eller biblegames@gmail.com

 

Bedste hilsner og held og lykke 

 

db

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)