Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino-bruger: Du er vist ikke helt normal

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakub Slusarek:

jeg bor overfor en døgnnetteo :D

 

Er det så oftest færdigretter eller mad, du selv laver, valget falder på?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej inspirationNow123...

Jeg kan anbefale at få gennemført en professionel undersøgelse i målgruppen så du har statistisk valide tal at træffe dine beslutninger udfra. Det hjælper også at kunne dokumentere overfor eventuelle andre interessenter. Det er forresten det jeg laver :)

MVH
Henrik Sejrbo

Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Sejrbo:

Hej inspirationNow123...

Jeg kan anbefale at få gennemført en professionel undersøgelse i målgruppen så du har statistisk valide tal at træffe dine beslutninger udfra. Det hjælper også at kunne dokumentere overfor eventuelle andre interessenter. Det er forresten det jeg laver :)

MVH
Henrik Sejrbo

 

Jeg vil ikke udelukke, at jeg vil bruge sådan en løsning. Lige nu søger jeg bare input. Jeg er stadig ved idégenerering. Jeg er glad for at høre brugerne fortælle kort om deres vaner.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 06:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg beslutter som mange andre at jeg skal have aftensmad når tarmene begynder at rumstere.

Er der noget i køleskabet, bliver det spist - ellers går jeg på indkøb uden at tage stilling til hvad jeg skal have hjemmefra. Jeg køber noget der ikke kræver tilberedning. Jeg synes det er tidskrævende nok at spise maden, - så jeg vil meget nødig også tilberede et måltid og stå og jonglere med gryder.

Har du også fået stillet dine spørgsmål i et kvindeforum? Jeg tænker at feedbacken i så fald ville være mere brugbar for dig i forhold til din ide idet jeg forestiller mig at 90% af din målgruppe er kvindelig. Det kunne tænkes at denne målgruppe i forvejen bliver bombarderet med opskrifter i Femina, ugejournalen m.v. og egentlig ikke kan give din ide den opbakning der skal til for at det kan blive en success.

 

Men held og lykke med det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

1-2 dage i forvejen. Har prøvet at planlægge for 3-7 dage af gangen, hvilket fungerer rigtig godt, men vi får det ikke rigtig gjort.

Rasmus Jakobsen:
Hvordan skal siden opbygges og hvordan vil du tjene penge på den?

Det er også det spørgsmål der holder mig tilbage med min opskriftside. Hvis klassiske annoncer/bannere er eneste indtægt kommer det ikke til at stå mål med udgifter og den tid det vil tage.

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der kunne laves et helhedskoncept, hvor madugeplaner og indkøbslister kunne kombineres med nogle af de firmaer der bringer ud, som årstiderne, købmandssites på nettet, hvor man kan få bragt ud, så kunne man måske tjene lidt på det affiliate. En tilbudsoversigt over diverse supermarkeders tilbud kunne også være en ide.

Stadigvæk skal der mange forbi siden før der kan tjenes penge på det tror jeg, men kunne den blive meget populær ville bannerindtægterne jo også stige betragteligt. 

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg planlægger flere dage af gangen, handler vel ind 2 gange om ugen og køer alt hvad jeg bruge til ugen. Nu har jeg også kone og barn så kan man ikke bare tænke - hov jeg skal have mad.

Da jeg var single handlet det mere om hvad jeg havde lyst til når jeg var i supermarked, men mange gange blev det bare til rugbrødsmadder når jeg ikke gad lave mad.

Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nillerrune:

Jeg planlægger flere dage af gangen, handler vel ind 2 gange om ugen og køer alt hvad jeg bruge til ugen. Nu har jeg også kone og barn så kan man ikke bare tænke - hov jeg skal have mad.

Da jeg var single handlet det mere om hvad jeg havde lyst til når jeg var i supermarked, men mange gange blev det bare til rugbrødsmadder når jeg ikke gad lave mad.

Okay. Havde du et behov for en service, der hurtigt og nemt kunne give dig anvisninger i at kreere noget mere lækkert?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:
Har du også fået stillet dine spørgsmål i et kvindeforum? Jeg tænker at feedbacken i så fald ville være mere brugbar for dig i forhold til din ide idet jeg forestiller mig at 90% af din målgruppe er kvindelig.

Hej Jørgen

Først så er jeg enig med dig i at det her forum, nok er det forkerte at spørge i, da vi typisk går mere op i vores firma'er end vores egen velbefindende.

Men der stopper det så også, for der er flere og flere mænd, der laver mad, det takke og være de kokke programmer, med Gorden og Bo og hvad de ellers hedder. Men de mænd læser så nok ikke femina, eller andet. Nogle kikker godt nok med over skulderen, ved konen, og kikke på opskrifter. Og her skal jeg så bare kikke i min omgangs kreds....og her det både rocker typer, med tatoo, og ingeniører, med kone, børn og karrierer, som der laver mad. Og det er efter min overbevisning også blevet mere og mere moderne at manden laver maden, mens konen tager opvasken....eller de er fælles om det.

/Kenneth

Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Jørgen Olsen:
Har du også fået stillet dine spørgsmål i et kvindeforum? Jeg tænker at feedbacken i så fald ville være mere brugbar for dig i forhold til din ide idet jeg forestiller mig at 90% af din målgruppe er kvindelig.

Hej Jørgen

Først så er jeg enig med dig i at det her forum, nok er det forkerte at spørge i, da vi typisk går mere op i vores firma'er end vores egen velbefindende.

Men der stopper det så også, for der er flere og flere mænd, der laver mad, det takke og være de kokke programmer, med Gorden og Bo og hvad de ellers hedder. Men de mænd læser så nok ikke femina, eller andet. Nogle kikker godt nok med over skulderen, ved konen, og kikke på opskrifter. Og her skal jeg så bare kikke i min omgangs kreds....og her det både rocker typer, med tatoo, og ingeniører, med kone, børn og karrierer, som der laver mad. Og det er efter min overbevisning også blevet mere og mere moderne at manden laver maden, mens konen tager opvasken....eller de er fælles om det.

/Kenneth

Interessant.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)