Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense kan det ikke vise mere relevante annoncer for mig?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen 

Jeg er stadig meget ny indenfor AdSense og derfor har jeg fået mig en hobbysite.

Jeg vil gerne at en af min side KUN viser annoncer, som har noget med ekstern harddiske i sig og ikke alt muligt andet som "lån penge" eller "Gadgets" 

Min salgskanal er "ekstern harddisk".

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sasa,

I stedet for Google Adsense, hvorfor tilmelder du dig så ikke en række Affiliate netværk. Der kan du selv bestemme, hvilke kampagner du vil have som reklamebannere på dit website. Måske der er mere relevante kampagner for dig der?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Det har jeg også tænkt mig at gøre, men de næste par dage er hjemmesiden med AdSense, så jeg tænkte at jeg ligeså godt kunne lære det, hvis det nu var.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sasa,

Hvor lang tid siden er det du smed adsense på din side? Hvis du blot har gjort det for et par timer siden vil jeg anbefale dig og vente et par dage og så skal du nok få de mest relevante adsense reklamer. 

Venlig hilsen

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre mere end en uge nu, så jeg er da lidt skuffet hvis det bedste AdSense kan gøre for mig, er at finde "lån penge" og andet lignende når jeg har brug for ekstern harddisk relevante annoncer. 

Det er egentlig ikke så vigtigt, jeg ville bare gerne lære det og er lidt skuffet over at det ikke er mere præcist. 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forlængst droppet tanken om Google Adsense; kan simpelthen ikke lide den magt Google har og den manglende indflydelse, vi selv har. Jeg sværger til diverse Affiliate netværk på mine kommende websites :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forlængst droppet tanken om Google Adsense; kan simpelthen ikke lide den magt Google har og den manglende indflydelse, vi selv har. Jeg sværger til diverse Affiliate netværk på mine kommende websites :-)

 

Har du nogle gode bud på affiliate-netværk, der giver priser pr. klik for tekstannoncer? Jeg har ikke.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

InspirationNow123:

TT Tekstforfatter:

Jeg har forlængst droppet tanken om Google Adsense; kan simpelthen ikke lide den magt Google har og den manglende indflydelse, vi selv har. Jeg sværger til diverse Affiliate netværk på mine kommende websites :-)

 

Har du nogle gode bud på affiliate-netværk, der giver priser pr. klik for tekstannoncer? Jeg har ikke.

Uden på nuværende tidspunkt at være ekspert, så er det mit indtryk, at du skal kigge nærmere på den enkelte kampagne og ikke selve Affiliate netværket. Kampagnerne er alle forskellige, og jeg fornemmer ikke at ét Affiliate netværk får én type kampagne fremfor en anden.

Derfor jeg tror, det gælder om at melde sig til flere forskellige netværk.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

InspirationNow123:
Har du nogle gode bud på affiliate-netværk, der giver priser pr. klik for tekstannoncer? Jeg har ikke.

 

Der findes flere kampagner, hvor de tillader du laver dine egne tekstlinks... Så affiliate er vel fleksibelt nok på det plan.

 

Så der er ingen tvivl om affiliate er langt mere interessant.... Men det kræver så nok også lidt mere trafik, end hvad et nystartet hobbysite kan levere. Så AdSense er vel fornuftigt nok, at starte op med..... I starten får man jo en masse irrelevant trafik igennem. Og deriblandt kunne man jo være heldig der sad en ulykkelig single, der gerne vil låne nogle penge, så han kan invitere en kvinde fra et datingsite i byen :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

De partnerprogrammer/kampagner som du har kigget på i.f.m. ekstern harddisk (kan huske at der var en indlæg fra dig tidligere om det) er jeg næsten sikker alle sammen tillader egne tekster.

Derfor synes jeg at du skal overveje at lave et par tekstannoncer, der ligner adsense annoncen lidt og teste dem af.

Derefter skal du ændre din Google Adsense boks så den f.eks. kun viser 2-3 annoncer - det kan give mere relevante annoncer frem for f.eks. 2-3 bokser med 3 reklamer i hver. Test også dette.

Jeg tror det vil kunne give bedre et bedre resultat hvis du kan kombinere egne tekstannoncer med nogle få men forhåbentlig mere målrettede Google Adsense annoncer.

En anden ting du også skal tænke på er at Google bruger dit indhold når den skal finde relevante annoncer. Kig derfor dit indhold igennem og se om du har noget tekst eller nogle ord der kan 'trigge' forkerte reklamer.

Mvh. Ken

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)