Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til Fynsk tømrer website

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminobrugere

 

Jeg har fået en lækker hjemmeside op at køre til min tømrervirksomhed, og jeg ville gerne have lidt feedback på hvilke signaler jeg får ud til jer, og om i får en bestemt følelse af hvem jeg er som håndværker, og det produkt jeg leverer. Billedet på forsiden er midlertidigt, det bliver skiftet snarest muligt.

www.spaetten.com

 

På forhånd tak

Michel

Fra Jerusalem
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michel,

 

Tillykke med den flotte site. Et godt visitkort...

Jeg er ikke selv den store kunde til tømrearbejde så ved ikke hvad mit kompliment er værd. Du skulle måske spørge nogle af dine nære kunder hvad de ville sige til sådan en site hvis de ikke kendte dig?

Hvis siten er til folk som ikke kender dig, så ville jeg overveje nogle "tillidsbyggende" tricks:

1. Hvad vores kunder siger (med navn, så man kan se det ikke er hjemmebrygget!)

2. En snak med dig! At se dig som person gør at man er kommet et skridt nærmere. At folk føler de kender dig lidt.. Du kan enten lave sider med Spørgsmål og Svar, med billeder af dig, eller endny bedre en kort video på YOUTUBE som du kan smide ind.
Hvis du har faste folk i dit brød, så kunne du overveje at præsentere dem een for een og hvad de er specielt gode til.

For når alt kommer til alt så tager man jo nok en tømmer fordi man stoler på ham. Han skal lave arbejde som hele huset står på og som man skal se på i .... år...
Så hele pointen med sitet er nok at bygge denne tillid så vidt muligt. Internettet er upersonligt, så siten skal netop overvinde det, og gøre det personligt. 

3. Skal det være rigtigt fancy, så lave et "Spættens gode råd", hvor du giver nogle gode tricks... Evt. med små YOUTUBE videoer. Nok primært til hvordan man forstår sine tømrer behov... 
Så er det jo muligt de ringer når det skal laves?

etc. etc..

 

Bedste hilsner

 

David Bachmann

TEL: 36981063 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michel

Jeg starter lige fra toppen på forsiden med mine kommentarer.

Noget af det vigtigste hvis jeg skulle finde mig en håndværker ville naturligvis være kontaktoplysningerne, og der har du jo både navn, telefonnummer og e-mailadresse stående så man nemt og hurtigt finder dem.

Siden er samtidig ikke så vild og fancy som jeg f.eks. ville forvente at et reklamebureau ville have siden, men rolig og afdæmpet som jeg et eller andet sted vil forvente en håndværkers website vil være.

Dine referencer i toppen er ganske fine, men jeg savner lidt at komme ind til nogle flere billeder fra sagen ved f.eks. at klikke på det store billede.

Det tog mig lidt tid at opdage at nogle af dine punkter i din punktopstilling på forsiden med hvilke opgaver du kan løse var links og at nogle af dem ikke var. Der er jo ikke nogen fremhævning af at det er links udover at cursoren skifter ved mouse-over. Linket til nybyggeri peger ud i "ingenting"

Der tror jeg du kan ske at tabe nogle besøgende, du kunne f.eks. overveje en "Jeg udfører ..." menu ude i venstre side og så lægge dine punkter ind som undersider derovre, så er der ihvertfald en større chance for at folk ikke misser dem.

Jeg formoder at du er rimeligt nystartet og der derfor kommer flere billeder og referenceting på siden efterhånden som du får bygget en masse huse, carporte, hegn, bjælkehytter osv. Smile

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michel,

SEO-mæssigt bør du overveje dit titletag og din metadescription; f.eks. bør man generelt ikke medtage firmanavnet i titletagget - og gør man det, skal det helst stå til sidst (f.eks. "Tømrer og Snedker, Din lokale tømrer i Odense og Faaborg - Spætten") . Desuden er sætningen ukomplet, idet der mangler et "i" (fremhævet i eksemplet).

Herudover bør titletags på de enkelte undersider fokuseres mere på de specifikke nøgleord; f.eks. på undersiden http://spaetten.com/da/specialopgaver/rundtoemmer-toemrer-snedker.html har du: "Rundtømmer  |  Spætten - Tømrer og Snedker, Din lokale tømrer Odense og Faaborg-"

1. titletagget er for langt (max. 64 anslag/tegn)

2. Rundtømmer er nøgleordet - ikke "Spætten - Tømrer og Snedker, Din lokale tømrer Odense og Faaborg-" - skriv f.eks. "Rundtømmer - Læs om Mulighederne i Rundtømmer Her" eller "Rundtømer | Alt om Konstruktion i Rundtømmer" el.lign.

3. "Tømrer og Snedker, Din lokale tømrer Odense og Faaborg-"  denne del af titletagget går igen på alle (under)sider...det er ikke optimalt. Jeg er godt klar over, at det er udtænkt som en slags slogan, men det hjælper ikke meget i søgemaskinerne, idet der ikke søges specifikt herpå = fokusér hellere på de enkelte nøgleord for hver underside.

Vh. Jesper

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den hurtige feedback, jeg skal straks gå i gang med at overveje nogle af jeres ideer, og de mere konkrete ting vil jeg tage med min alletiders webmaster. Det er dejligt med konstruktiv kritik og feedback, man vil jo gerne skille sig lidt ud fra nogle af de andre kedelige håndværkersider, og samtidig komme så højt op som muligt på google.

 

michel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Må indrømme jeg syntes det er en rigtig flot side. Der er rigtig rigtig langt imellem flotte sider i din branche så du kan godt være stolt.

ud over det er jeg vild med navnet og logoet.

Syntes det hele lugter langt væk af kvalitet og stabilitet, og ingen tvivl om jeg ville ringe til dig hvis jeg manglede noget som skulle laves i træ.

 

 

 

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Cable Guy : sikke fine ord, mange tak for det, jeg er da glad for at budskabet når ud! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Jeg synes dig side er rigtig flot og bruger venlig!

Men du mangler CVR nummer! Derud over mener jeg du bør have din adresse på forsiden også.

Mangler du ikke en leverandør til møbler på siden - når du nu har sat det hele flot i stand så skal de da også have nye møbler! Skype-Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

P.s et billede af dig selv - vil helt sikkert  også være et godt signal at sende - da du jo har en "fysisk" kontakt til kunderne.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtige flot side Smile

Jeg ville frem med mit CVR nummer derved virke mere troværdig ligge det på kontakt siden og i fodnoten samme med dit telefon nummer

Få flere links til siden den er simpelthen en flot hjemmesiden der fortjener en bedre placering på google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)