Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der vil bytte links for nå højere på Google?

Side 1 ud af 10 (95 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

I en stædig kamp for at nå højere på søgemaskinerne spørger jeg jer om i vil bytte et link med mig?
 
Relevante links er en af vejene til succes.
 
Jeg stiller det krav til linkbytte at vores linkbytte indgår i en sammenhæng - altså ikke noget med en eller anden linkring der blot lister endeløse rækker af links.... Du kan se siden jeg vil placere dig på ved at trykke på linkbytte.
 
Interesseret i linkbytte?

Kontakt mig på knn@strategen.dk og fortæl mig hvilken side du vil linkes til og hvor du vil linke fra...

Jeg vil gerne have at du linker til mig med en af disse 3 linier:

Jeg har byttet links fordi jeg satser på søgemaskineoptimering

Søgemaskineoptimering er vigtigt derfor bytter jeg links.

Mon ikke Søgemaskineoptimering er kommet for at blive?

God wekkend til alle...

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fornemt initiativ :) skulle andre også være interesserede i udveksling af links så skriv endelig i tråden, så kan vi jo alle drage nytte af hinanden.
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tager jeg helt fejl, eller mister links ikke meget af sin "effekt" hvis de:
1) Kommer fra sider med en lavere PageRank
2) Kommer fra sider indeholdende en masse andre links, da PageRank effekten så bliver delt mellem de enkelte links?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

"Tager jeg helt fejl, eller mister links ikke meget af sin "effekt" hvis de:
1) Kommer fra sider med en lavere PageRank
 
Du har nogen gode pointer.... og du har ret i at der er forskel på hvor meget et link vægtes - eks. ville jeg da gerne have at  www.Microsoft.com og www.visitdenmark.com til at linke til min side da det ville rykke noget for alvor.
 
Men når jeg alligevel beder folk om at linke til mig er at lidt effekt er bedre end ingen effekt - og os med de små sites behøves ikke at skele meget til Page rank links da vores konkurrenter ofte har et lavt antal back links - så vi kan rykke langt på meget få links. 
 
2) Kommer fra sider indeholdende en masse andre links, da PageRank effekten så bliver delt mellem de enkelte links?"
Det er ikke min erfaring at pageranken deles - men derimod er der en tendens til at Google ikke kvalificerer mange links på en side som relevante links. Ordafstanden links imellem er vigtig i den sammenhæng og det er min erfaring at du sagtens kan lave sider med 30-50 links og de bliver "kvalificeret" af Google - hvis de vel og mærke er puttet ind i en sammenhæng.
 
Men det kunne være at Mikkel Demib vil kunne svare ja eller nej til en delt pagerank effekt?
 
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er min forståelse at jo flere externe links der er på en side jo mindre værdi har hvert af disse links. Dette kan underbygges af Markus Sobek''s tekst om PageRank: http://pr.efactory.de/

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os hellere snakke linkpopularitet frem for PageRank :)

I alle de linkpopularitetsalgoritmer jeg har kendskab til deles værdien af udgående links mellem det antal der er. Så hvis der er 10 links (10 stemmer) vægter de hver især 10 gange så lidt som hvis der kun var et. I teorien.
 
Dette er dog kun afgørende vigtigt, hvis man bytter 1-1 links eller køber links. 1-1 linkbytte har dog visse risici indbygget og derfor er de fleste der arbejder med reciprocal linking gået over til 3parts linking: A->B, B->C, C->D, D->A
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel - er du ikke sød at forklare det lidt nærmere, jeg synes det er spændende men forstod det ikke rigtig :)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilken del? :)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
det omkring reciprocal linking

eller nok nærmere det der med a->b b->c....
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sådan set meget enkelt: Hvis du spørger mig om en navnet på en god restaurant, og jeg giver dig ET navn, så er det en stærk anbefaling. Hvis jeg giver dig 100 bliver vægten af hver af navnene mindre. Det samme gælder linkalgoritmer.

1-1 udveksling af links er for let for søgemaskinerne at identificere som "aftalt spil" med det formål at øge linkpopulariteten for begge parter. Der ses defor en tendens til at det ikke virker helt så godt som tidligere. en af de løsninger der så ser ud til at løse dette er at linke i en trekant, så jeg linker til dig, du linker til vores gode ven Bjarne, som så linker tilbage til mig.

Side 1 ud af 10 (95 indlæg)