Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan min side bruges til affiliate marketing?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg lurer lidt på hvordan jeg skal gribe mig an med affiliate marketing, og på nuværende tidspunkt tester jeg lidt forskellige ting af på nogen prøve sites. Jeg har ved siden af min egen private hjemmeside, www.dannijakobsen.dk hvor jeg blogger fra. Jeg er elite windsurfer, og har en del læsere i sæsonen (fra forår til efterår).

Min primære interesse er foto/teknik samt windsurf naturligvis. Har I nogen idé om, hvordan jeg skal blogge om disse indlæg, og evt. kører affiliate marketing indover? Mit anke er, om min blog bliver lidt for reklame-agtig, da det jo er en privat side.

Alle gode ideer er kærkommen, og godt nytår!

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøver jo ikke være overdrevet.. dv.s reklame over alt..

det kan jo sagtens bare være stille og roligt.. med fx bare et enkelt banner eller to. og når det er sådan en niche burde du sagtens kunne hive nogle penge hjem på det..

Så jeg siger bare - go for it!

Mvh Tobias.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kræver nok der er mere 5-10 besøgene om dagen før der kommer okay indtægt

Der er ingen tekst reelt forsiden

Nærmeste ingen links kun 120 stk følge yahoo site seach, faktisk nærmeste kun interne links fra egen blogs på siden , der skal også indgående links til siden fra andre sider før der sker rigtigt meget

Husk videreformidle din hjemmeside overalt http://www.dannijakobsen.dk/ hav en passion vil leve af og det lykkes

Denne her tråd gav jeg og andre SEO råd http://www.amino.dk/forums/t/110087.aspx?#731885

Lass SEO råd her er super gode

http://www.amino.dk/blogs/spndende/archive/2010/10/25/social.aspx

knokle derud ad , husk SEO er ikke noget der ses på en dag  , så det kræver lidt vedholdende motivation tænk så nyskabende at alle linker til dig for du er verdens bedste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg se at du har nogle forskellige firmaer som sponsere dig - Er de ok med at du vil begynde at lave penge på din blog, det er nok det første jeg ville undersøge.

Jeg tror også at du kan komme til at miste noget troværdighed hvis du begynder at forsøge at sælge til dine fans - De kommer vil for at høre om dine resultater i diverse konkurrencer.

 

Det jeg vil forslå er at du finder et nyt domæne til at lave affiliate marketing på og finder et domæne som passer til det tema som du vælger.

Fra København
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback, jeg har valgt at lave en lille smule reklamer på siden. Derudover er jeg i gang med en ekstern side som jeg kører 100 % med reklamer. Og i øvrigt har jeg været i gang med at tilføje til div. linkkataloger.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 1. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Danni Jakobsen:

Hej,

Jeg lurer lidt på hvordan jeg skal gribe mig an med affiliate marketing, og på nuværende tidspunkt tester jeg lidt forskellige ting af på nogen prøve sites. Jeg har ved siden af min egen private hjemmeside, www.dannijakobsen.dk hvor jeg blogger fra. Jeg er elite windsurfer, og har en del læsere i sæsonen (fra forår til efterår).

Min primære interesse er foto/teknik samt windsurf naturligvis. Har I nogen idé om, hvordan jeg skal blogge om disse indlæg, og evt. kører affiliate marketing indover? Mit anke er, om min blog bliver lidt for reklame-agtig, da det jo er en privat side.

Alle gode ideer er kærkommen, og godt nytår!

Hej Danni

Det er en flot side du har kørende der. Tillykke med den jeg håber du finder nogle fede affiliate partner aftaler som du kan integrere i dine blogs og på din side.

Mvh Christian Thyge Posborg

http://www.seosystem.dk

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)