Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

70,000 RED BULL KUN 3,00 DKK STK

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra BANGKOK
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej Minimums ordre er 3000 FlaskerStick out tongue

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 22:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for at kaste grus i maskineriet, men er det ikke lidt risky at kalde dette Red Bull. Nu kan jeg ikke lige se etiketten, men som jeg ser det er det enten ulovlig parallelimport, da det købes udenfor EU eller at betragte som en kopi, og så er det nok lidt risky at bruge Red Bull navnet.

Fra BANGKOK
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 00:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Du kaster da ikke grus i noget de er 100% ægte redbull tappet fra den største redbull fabrik i verden i Bangkok

de handles over hele EU og er helt lovlige vi er bare billiger

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 08:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv lige at google parallelimport - du må ikke parallelimportere varer der kommer fra ikke EU-lande. Så hvis de er importeret til UK uden om den autoriserede distrbutør, er der en rimelig chance for at du får nogen over nakken Tongue Tied

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 08:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv lige at google parallelimport - du må ikke parallelimportere varer der kommer fra ikke EU-lande. Så hvis de er importeret til UK uden om den autoriserede distrbutør, er der en rimelig chance for at du får nogen over nakken Tongue Tied

Fra BANGKOK
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 08:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er IKKE ulovligt at parallelimpotere de store mærkevare vil ikke have det men det gør det ikke ulovligt har levet af parallelimport over 20 år levis med mere fra USA 45% billiger en Levies dk og meget andetWink

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 08:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, så vil jeg anbefale dig at læse lidt om parallelimport og hvordan det er funderet på EU traktaten om varernes frie bevægelighed.

Fra BANGKOK
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 08:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo ikke kopi vare vi taler om det er 100% ægte vare bare købt i udlandet no problem

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 08:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

I know, jeg vil anbefale dig at læse nedenstående, samt google parallelimport på amino, det er diskuteret til hudløshed og du er på tynd is.

http://www.denstoredanske.dk/Samfund,_jura_og_politik/Jura/Immaterialret,_herunder_ophavsret/parallelimport

http://www.startvaekst.dk/parallel-import

http://www.bechbruun.com/da/Kompetencer/Kompetencer/EU-+og+konkurrenceret/Parallelimport.htm

Som nævnt, det er ikke for at kaste grus i maskineriet, jeg har intet forhold til red bull (ud over jeg ikke kan lide det), men du risikerer en mega bøde.

Fra BANGKOK
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 08:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sender dem til UK da det er helt lovligt der og fra UK og runde i EU er det heller ikke noget problem som du ved laver de store shipping firmaer kontrol på hvad du sender ud da de får mega bøder for at sende ulovlige vare og det er lidt vanskligt at sende 70 000 flasker uden de ved hvad det er der er i containern

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)