Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

70,000 RED BULL KUN 3,00 DKK STK

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 08:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, good luck

Fra BANGKOK
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 08:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Parallelimport er lovligt inden for EU/EØS

Som udgangspunkt er parallelimport inden for EU/EØS fuldt lovligt. Derimod kan producenten som hovedregel lovligt forhindre parallelimport af varer uden for EU/EØS, medmindre det mærkbart kan påvirke konkurrencen inden for EU.

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 15:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidst jeg tjekkede var Thailand ikke en del af EU ;-)

Fra BANGKOK
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

De står i UK og der er ikke nogle problemer med at få dem ind i UK og UK er vel en del af EU ikke de bliver solgt over hele EU også Danmark

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 16:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fordi de er smuglet ind i modstrid med gældende lovgivning, er det lovligt - I see.

Du læser tydeligvis det du vil, I rest my case.

Fra BANGKOK
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du langsom de er LOVLIGE AT TAGE IND I UK TJEK DET NU SELV Super Angry

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 19:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige for at få det på plads... Det er lovligt at importere disse Red Bulls, da der gælder særregler ved spiritus, øl, energidrikke mm. Så selvom disse kommer fra Thailand, så følger de loven...
Dog skal en køber tilmelde dem til det danske pantsystem, og her siger jeg bare HELD&LYKKE ;D

@CASA
Det er sku ik lovligt, at importere Levis fra USA og sælge dem i EU. Hvis du har været 20 år i branchen, og laver sådan en basal fodfejl, så er det satme risky at handle med dig!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 20:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, beklager jeg har ledt folket på vildspor, troede der galdt samme regler, som for almindelige varer og syntes ikke umiddelbart at "læs for fanden......" virkede som overbevisende dokumentation.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

TM2Byg:

Tak, beklager jeg har ledt folket på vildspor, troede der galdt samme regler, som for almindelige varer og syntes ikke umiddelbart at "læs for fanden......" virkede som overbevisende dokumentation.

Vi er helt enige! Bare fordi en vare er i EU, så betyder det ik, at den er lovlig... For er den tidligere importeret fra USA, Asien eller andre steder udenfor EU, så er den stadigvæk illegal...

Så fordi disse Red Bulls står i UK, så var det ingen garanti for lovligheden, hvis de f.eks havde været et par Levis jeans, som sælger omtaler tidligere...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)