Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Juridisk hjælp ønskes, - hvor god er vores sag? (Fakturaboks)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi investerede i Januar 2011 kr 11.700,- ex moms i Faktura-boks som er et system til håndtering af leverandør (indgående) fakturaer.

Efter 5 uger måtte vi opgive systemet da det var fejlbehæftet, ikke færdigudviklet, havde et kluntet og indviklet workflow, en brugerflade som slet ikke var tidsvarende og ikke mindst gav os en masse ekstra arbejde.

Fakturaboks.dk kører online og betaling dækker oprettelse, integration til e-conomic og bank integration. Disse moduler benyttede vi undervejs, men som sagt var de fyldt med børnesygdomme.

Desuden dækkede investering integration til PBS, intelligent kontering og aconto afregning af bilag. Dette blev ikke benyttet (bortset fra de bilag vi forsøgte at uploade i Januar).

Fakturaboks / BG Concept vil ikke tilbagebetale vores investering, hverken af de benyttede eller ikke-benyttede moduler.

Vi føler os i den grad taget ved næsen.

Vi kan dokumentere mangler og fejl i Faktura-boks og programmet levede ikke op til "det der blev lovet".

Spørgsmål: har vi nogen chance for at få vore penge tilbage, hvis ja, hvordan og hvad er omkostningerne til det.

Vores erfaring med Fakturaboks er blandt andet beskrevet her 

http://forum.e-conomic.dk/anmeldelse-integrationer/erfaring-med-fakturaboks-t523.html

eller blot Google "Erfaring med Fakturaboks"

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg syntes ikke du har været rimelig overfor virksomheden, det kan ikke passe at direktøren tilbyder at hjælpe jer ... og endda personligt, og at det eneste du fokuserer på er at du vil have dine penge tilbage.

Der er desuden ikke tilladt at hænge virksomheder ud på Amino som du gør det.

I den her slags sager er der _altid_ to sider af sagen. Jeg syntes at det virker useriøst af dig at du ikke fortæller at du faktisk er blevet tilbudt nogen af dine penge tilbage .. det syntes jeg er et endog rigtig flot tilbud, og det må også være en indrømmelse fra virksomhedens side på at de måske ikke har rådgivet nok i den her sag.

For det er, hvis endelig der er nogen, den eneste fejl virksomheden fra min side at se har gjort. Jeg har to råd til dig :

1: Inviter Bodil forbi, sæt en kande kaffe over og få snakket tingene grundigt igennem, og se så og få jeres system til at fungere.

eller

2: Tag imod de 4000kr, og sig mange tak, og offentliggør så en anmeldelse hvor du roser dem og fortæller hvor glad du er for at få penge tilbage fra dem.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)