Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gik galt for min webshop?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Rønde
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Syfabrikken Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Få ca. en måned siden lancerede jeg helt nyt layout på min webshop www.christinas.dk hvor jeg sælger dåbstøj produceret på min egen systue.

Efter introduktionen af det nye site, er besøgstallene gået ned og salget gået i stå. Hvad er det lige der er gået galt?

Hvorfor skræmmer jeg pludselig mine kunder væk? Jeg håber at nogen af alle jer gode Amino'er vil kaste et blik på sitet og måske give mig nogle råd, feedback og ideer.

På forhånd tak

Mange hilsner

Christina Mokvist

Danmarks smukkeste dåbskjoler, dåbsdragter og Matrostøj, osse økologisk. WWW.CHRISTINAS.DK

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Uden at ville lyde alt for negativ synes jeg der er en hel del der skærer i øjnene når man kommer ind på siden.

  • Der er brugt 5-7 forskellige skrifttyper
  • Der er skrevet med store bogstaver flere steder hvilket efter min mening ser dumt ud
  • Dåbskjoler uden børn i ser faktisk en smule skræmmende ud (jeg laver ikke sjov), jeg synes virkelig der mangler nogle gode produktbilleder, bare nogle stykker.
  • Der er brugt en masse skygger på teksten rundt omkring, efter min smag meget lidt pænt
  • Logoet øverst ligner noget der er lavet og derefter forstørret.
  • Jeg ser på forsiden at du sælger matrosdragter. Kan du SÅ få taget et par billeder, sådan en 2 årig dreng i matrosdragt er sgu da nuttet Smile
  • Din forside skal i langt højere grad bruges til at gøre folk interesserede, og det gøres bedst med nogle brandgode billeder af dit tøj MED børn i.
  • I skriver I har et showroom. Hvad med nogle billeder derfra og en kørselsvejledning?
  • I skriver "unikke materialer", hvad er det for materialer I bruger som ingen andre bruger? Wink
  • Hvad er "vintage materialer"? Betyder det bomuld? Nogle steder står der økologisk. Men man kan ikke se hvad det er der er økologisk (altså hvilket materiale der er tale om).

Det var de ting jeg faldt over ved første øjekast. Jeg tror de to ting der vil hjælpe mest, er at få rettet tekst/skrifttyper/store bogstaver og nogle gode billeder på forsiden.

Fra Hobro
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Må erkender at jeg er meget enig med Thomas. Siden er rigtig rodet og helt ærligt, så ser den noget nær "amatør-agtig" ud - hvis jeg skal være bundærlig. Generelt er billederne og designet ret diffust eller utydeligt. Ved ikke helt  hvordan jeg skal forklare det.. Jeg fik hurtigt øje på "Til web-butikken, klik her" knappen. Den er meget utydelig og forfærdeligt design. Den baby/dukke (kan ikke se hvad det er) til venstre, samt de to dåbskjoler der hænger frit i luften, ser gyselige ud.. helt seriøst, så ser de møg-uhyggelige ud - som Thomas også påpeger. Det første jeg tænkte på var decideret "klamt". Gør det større og smid nogle nuttede børn i kjolerne og lav siden hyggelig og meget flot og overskueligt. Rene linjer med klart design. Ingen uhyggelige børn/dukker!

Ellers tror jeg nok der skal komme, tror bare folk bliver en smule "skræmt" over dit nye design. Held og lykke, og beklager hvis mit indlæg blev lidt for voldsomt, det var i hvertfald skrevet som konstruktiv kritik.

Mvh. Mads Hansen

Mvh. Mads Hansen
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

blander skrift typer samme vælge en

få bedre billeder på siden , med mennesker på

få lavet noget

kan ikke finde ud ad at komme videre efter klik bestil vare , det ser mystisk , kan umiddelbart ikke finde ud ad , derved sikkert andre når klikket flere gange , de ej kan finde ud jeres købs system

første efter 10 minutter på siden finder jeg ud ad man skal klikkes igen øverste oppe i indkøbskurven

kan ikke overskue handelsbetingelserne de ligger godt skjult .



poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det noget tid siden jeg sidst var til barnedåb, men er der ikke sæson udsving. Vi er lige gået ind i en tid med masser af konfirmationer og så er lige at der er en masse helligdage i øjeblikket. Så præsterne har vel ikke så meget tid til barnedåber.

Lyt især til Thomas, Mads og Mikael de har nogle meget gode points. Jeg brugte de første 2 forsøg på at komme til dine dåbskjoler ved at trykke på din "dåbskjoler" tekst i logoet/banner. Det virker ikke!, drop de tekster de høre til i en klikbar menu.

Fra Rønde
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Syfabrikken Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj igen

Tak for nogle gode inputs - og konstruktiv kritik. Det tager vi bestemt til efterretning og vil se nærmere på!

Mvh

Christina

Danmarks smukkeste dåbskjoler, dåbsdragter og Matrostøj, osse økologisk. WWW.CHRISTINAS.DK

Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 48
Fra  ANGLOFILIA Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Du har et godt produkt, så mon ikke det kommer med tiden? Men jeg vil gerne give dig lidt feedback, som du ønsker:

1. Hjemmesiden virker noget rodet og underligt "ulden" i tekst og billeder. Jeg giver de andre indlægsskrivere ret i, at det ikke er pænt med skygge omkring billederne, og at dåbstøj er pænest med børn i. Kan du ikke låne en lille "model"... ;-)

Dit banner i toppen, hvor billederne bevæger sig, er mindre heldigt. Det forvirrer, og man kan ikke læse hvad der står... Typograferingen på siden passer slet ikke til dit produkt!

2. Har du nyhedsbrev, hvor du med jævne mellemrum gør opmærksom på de nye produkter?

3. Hvorfor står der den oplysning med Paypal under hvert produkt? Det skal da bare stå til sidst, når man køber. Hellere bruge pladsen til udførlig fortælling om selve dåbskjolen.

4. Hvis jeg var dig, ville jeg vise masser af kære unger med tøjet på. Børn og dyr sælger godt... ;-)

Hvis du vil have professionel hjælp til din hjemmeside, er du velkommen til at kontakte mig. :-)

Mange hilsener Mia

Fra Hobro
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg også ret sikker på det nok skal gå fremad igen.

Mvh. Mads Hansen

Mvh. Mads Hansen
Fra Rønde
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Syfabrikken Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Endnu engang tak for jeres gode inputs. Vi er nu i fuld gang med at lave om på siden. Forsiden har fået nyt look, Hvad synes i om det ?

 Vi har ikke så mange billeder af børn med vores tøj i endnu men der skal nok komme flere.

Vi har skrevet rundt til alle der har købt hos os, og spurgt om vi må få nogle billeder fra deres barnedåb og lægge på vores side. Så Laver vi et galleri med dem.

Men nu er der da kommet nogen børn på forsiden, og vi har ændret skrift typerne så alt er ens. Vi synes selv det er blevet meget bedre, Hvad synes i ?

Kh. Christina

Danmarks smukkeste dåbskjoler, dåbsdragter og Matrostøj, osse økologisk. WWW.CHRISTINAS.DK

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Min første tanke da jeg valgte hvide kjoler var: skræmmende spøgelser og englebørn (altså døde børn)

puha..

Men lav flotte billeder hvor der er et barn i dem og så ud på en grøn græsplæne..

Skab den positive og glade stemming, synes det er lidt for spokey

Mikel

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)