Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Groupon Danmark vil headhunte mig?? Kender i firmaet

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

 

...da sælgere til kuponsites ikke skal være andet end dygtige kanvas folk, og der flokkes piratfiskene allerede i forholdsvise tomme søer...

Yes

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Jensen:
Når du modtager en mail med ordlyden: "Beklager at jeg kontakter dig uden nogen introduktion. Vi er lige nu i gang med at starte Groupon Danmark og har en once-in-a-lifetime mulighed til dig. Send mig venligst dine kontakt oplysninger og jeg vil kontakte dig."

Okay, jeg skal nok bare lade være med at fortolke på det jeg læser. Jeg så at de forsøgte at headhunte dig, og det forbandt jeg, tydeligvis forkert, med at de havde ringet dig op, og talt lidt frem og tilbage om jobbet, og hvorfor de har udset sig dig.

Jeg var nok også blevet lidt skeptisk ved sådan en henvendelse, og ville nok ikke selv reagere på den :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

igang:

Andreas Jensen:
Når du modtager en mail med ordlyden: "Beklager at jeg kontakter dig uden nogen introduktion. Vi er lige nu i gang med at starte Groupon Danmark og har en once-in-a-lifetime mulighed til dig. Send mig venligst dine kontakt oplysninger og jeg vil kontakte dig."

Okay, jeg skal nok bare lade være med at fortolke på det jeg læser. Jeg så at de forsøgte at headhunte dig, og det forbandt jeg, tydeligvis forkert, med at de havde ringet dig op, og talt lidt frem og tilbage om jobbet, og hvorfor de har udset sig dig.

Jeg var nok også blevet lidt skeptisk ved sådan en henvendelse, og ville nok ikke selv reagere på den :o)

Synes også trådstarter formulerer sit indlæg lidt forkert. Jeg troede det var en mere betroet stilling, siden trådstarter mener det er noget med headhunting at gøre...

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor herre bevares.
Trådstarteren tillod sig at skrive headhunte da jeg belv fortalt det over telefonen.

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Bigum:

Nok snak om hvad Groupon er... det står jo i Google. Hvad mere spændende er, at der i tech-kredse skrives om hvorfor konceptet vil kollapse.

http://techcrunch.com/2011/06/13/why-groupon-is-poised-for-collapse/

.. Det betyder ikke, at det så ikke er sjovt at arbejde for dem. Man skal måske bare forholde sig til om det er en stabil arbejdsplads.

Puu-ha - det ser ikke godt ud.

Mvh,

Christian

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Puu-ha - det ser ikke godt ud.

Jo, det gør http://www.forbes.com/forbes/2010/0830/entrepreneurs-groupon-facebook-twitter-next-web-phenom.html

Os der husker Google fra sin barndom, genkender nok at hvor er succes så er der skepsis, men til forskel fra Google så tjener Groupon allerede boksen idag.

Til Andreas: Hvis jeg var i dine sko, ville jeg høre hvad de har at sige. Hvis det "bare" er et telesalgsjob ville jeg nok være mindre smigret, men overvej dog at springe ud i det alligevel der er få virksomheder der er så hotte som Groupon, så det vil nok ikke skade dit CV :-)

PS: Det er stortset umuligt at få ud af headhuntere hvor de har dit navn fra, det er ihvertfald ikke lykkedes mig endnu :-)

Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Har netop læst dit indlæg. jeg arbejder som freelance salgsudviklings konsulent.

Der er netop en virksomhed, som har spurgt mig om, at jeg vil stå for, at få dem i markedet på deres group on løsning.

Hvordan vurderer du det danske group marked og og dets åbenhed overfor en ny aktør?

Jeg ser frem til at høre jeres vurderinger.

Mvh.¨

Gert

 

 

 

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)